vrijdag 27 maart 2015

Ossenhaas prijs sligro

Topkwaliteit in vlees en vleesproducten. Alleen gerelateerde resultaten gevonden. Helaas hebben wij niets gevonden voor sligro. Controleer de spelling van je zoekterm.


Misschien heb je een foutje gemaakt.

Maak de zoekterm algemener. Dit levert vaak meer resultaten op. Dat is dus inclusief de verpakking. Omdat op dit forum ook wordt gesuggereerd dat een zakje zeker geen 1gram weegt, hebben vanmorgen de proef op de som genomen en drie producten . Bij de keurslager kun je hier alleen van de kliene stukjes kopen.


Ze willen wel een groter stuk snijden, maar deze vind ik niet altijd lekker. Wel veel beter dan de AH.

Kiloprijs ligt maar iets boven de prijs van Hollandse koei, maar er zit een wereld van verschil tussen qua kwaliteit. Ik koop daarom zelden ossehaas , enerzijds vanwege de prijs en anderzijds vanwege het tekort aan smaak. Alweer een lange tijd geleden heb ik mezelf getrakteerd op. Dan kan ik het vlees veel beter inspecteren, . De ossenhaas is heerlijk in een salade van paksoi en pittige zoetzure rode kool.


Zeg vaak vergeet nou een keer die ossehaas. Een mooie entrecote, ribeye of ossenhaas haal ik bij de Wagyu farm in 't Veulen. Sligro winkels in de buurt. Een groot gedeelte van het “normale” vlees haal ik bij de slager en ook bij de groothandel koop ik vlees in.


Maar ook wel eens een wat bij de supermarkt als we iets nodig hebben op bepaalde tijden. Klik hier voor een compleet overzicht. Ik vraag of ik hun prijzen met die van een gewone supermarkt mag vergelijken. Consumenten mogen helemaal niet bij ons komen! De schapprijs van versproducten wordt bepaald door meerdere factoren zoals het weer, de seizoenen, kwaliteit van de oogst, oorsprong en de globale economie.


Hierdoor wisselt de prijs van groenten en fruit vaker dan normaal. Daarom bepalen we dagelijks wat de beste prijs is.

Zo loop je geen enkel voordeel mis. Hamburger Schotland (Miller). Kipdrumsticks, gebraden. Info over ossenhaas prijs sligro. Ossenhaasspies gemarineerd. Resultaten van zoekmachines!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts