vrijdag 19 januari 2018

Pluim inleveren bij rituals

Heerlijk shoppen bij één van de Rituals winkels met de Pluim. Automatische krultang van Rowenta. Baardtrimmer van Tristar. Haardroger en Stijltang van Tristar.


Winkelen bij The Little Green Bag.

Infinity armband zwart van Otazu. Montana armband van Otazu. De Wellnessboot in Mill. Leren armband van Verkade Juwelier. Nog niet al onze partners kunnen de nieuwe Pluim al digitaal verwerken.


Bij een aantal kun je dus gewoon met je huidige Pluim voucher terecht, bijvoorbeeld bij Rituals , Blijdorp of veel outdoor activiteiten. Check daarom eerst het aanbod voordat je ervoor kiest om jouw Pluim voucher om te wisselen voor een nieuwe .

Heb een pluim liggen en als je ziet wat je ervoor kunt krijgen is dat niet veel, maar kun je de pluim ook gewoon in de winkels van bv RITUALS inleveren ? Hierbij wil ik een klacht melden over Rituals : Woensdag mei jl wilde ik mijn pluim verzilveren en gebruiken om mezelf te verwennen met producten van Rituals. Gewoon doen wat je leuk vindt. Voordeel is dat die pluim. Wat een enorm slecht product! Niet vaak zoiets omslachtigs meegemaakt.


Het kost zoveel moeite om de pluim te incasseren. Verschillende pluimen kunnen niet samen verzilver met vervangen pluimen word je doorverwezen naar andere websites met verschillende voorwaarden, pluimen moeten nota bene . Cadeaubon van pluim met een waarde van €100! Te besteden bij oa - rituals maar ook attractieparken, bios, restaurants, dierentuinen enz.


Je hebt de mogelijkheid de totale waarde van de bon te. Hoi, kan ik de pluim ook via de webshop inleveren ? Vind je het lastig om het perfecte cadeau in het grote aanbod van Rituals te vinden, dan is het ook mogelijk om een Rituals cadeaukaart aan te schaffen. Op dit moment kun je de cadeaukaarten van Rituals alleen nog aanschaffen in de fysieke verkooppunten van het bedrijf of via externe verkopers zoals Pluimen. Een veelzijdige cadeaubon is een goede omschrijving voor een Pluim.


De Pluim is inwisselbaar voor honderden leuke belevenissen en verkrijgbaar in budgetten: € 2 € en € 50.

Waar kan ik de kaart inleveren ? Nederland is de Pluim voucher inwisselbaar voor een arrangement bij een van de vele partners als Rituals , Wijnvoordeel, Princess. TIP: Pluim Vouchers tot en met 1Euro zijn ook te besteden bij Rituals ! Kijk voor alle mogelijkheden . Het mooie van deze cadeaubon is, dat je hem bij Rituals kunt inleveren. Onze rode pluimen bonnen van afgelopen kerst waren al uitgeven (ik heb er elk jaar want ik mag die van mijn skatje ook hebben!) Maar ik had nog wel een VVV bon twv €2- maar deze kan je bij Rituals niet uitgeven. Elke keer als u een afspraak maakt via de AfspraakPlanner maakt u kans op geweldige prijzen.


Bekijk hier de algemene voorwaarden van de winactie. Populair: karten, Rituals -producten en wijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts