woensdag 18 juli 2018

Foliekas lidl

Bekijk het grootste assortiment tuin-artikelen o. Ik twijfel nog of ik een echte kas neem. Daarom ga ik dit jaar een beetje oefenen, heel goedkoop, met dat ding van de Lidl. Absoluut niet vergelijkbaar met een echte kas , denk ik. Vandaag aangeschaft, gelijk aan het werk.


De twee aparte kolommen zijn nu gemonteerd.

Motregen, dus binnen gedaan. Polycarbonaat kas voor €23- gekocht, goede deal? Nieuwe en tweedehands Tuin en Terras artikelen kopen en verkopen doe je via Marktplaats.


Tuinmeubelen, grasmaaiers, haardhout, gereedschap en meer aangeboden en gezocht. Kas voor tomaten m² PROMO. Actie Tomatenkas m². Foliekas Maxi Tomato - 2x 1x 1cm. Gronddoekpennen XXL (stuks).

Resultaten uit het forum. Tuinkas, Per stuk, Stevige, metalen constructie , Lichtdoorlatend en warmtevasthoudend , Oprolbare ingang en ventilatievenster aan de achterkant , geïntegreerde rekken met elk inlegplaten , Afm. Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en de beste koopjes kunt vinden. Deze pagina toont kweekkas folder aanbiedingen per categorie. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen . Ik zag al eens iets soortgelijks voor euro bij de Lidl.


En dan kun je er best een paar zomers van genieten, mits goed gebruikt en netjes opgeruimd in de winter. En het lijkt me een kas die, gezien de vorm, het licht en lucht, best intensief gebruikt kan worden. En wordt het plastic slecht, kun je altijd eens kijken of je het door . Na een lange ontwikkelingsfase was het afgelopen maand zover om de eerste kasdekreiniger voor foliekassen in de praktijk te testen. De kas waar getest is, heeft een kapbreedte van meter en.


Plantenbedrijf AllPlant bouwt in het glastuingebied Alton in Heerhugowaard een nieuw kassencomplex. Met deze foliekas kan het bedrijf naar verwachting procent energie besparen. Praktische foliekas voor hoge gewassen.


De Royal Well Maxi Tomato is een praktische foliekas met een compact formaat. LIDL , helaas is kwaliteit van plastic van Lidl beter. Alle tomaten en komkommers gaan de kas in.


Verder heb ik dan ruimte voor een watermeloen en nog wat bonen.

Buiten kan ik dan de knolselderij neerzetten. Ik was van mening dat de moestuinplanning zo weer goed was en er niets meer bij zou passen, toen ik afgelopen donderdag door de lidl liep en . Tunnelkassen Tuinkas kopen? Een tunnelkas beschermt je planten tegen ongedierte, weersomstandigheden en vogels. Zo blijft de kwaliteit van je groente, bloemen en kruiden goed. De hoogte van de tunnelkas is speciaal zo gemaakt zodat je ook kan staan in deze tuinkas.


Zo langzamerhand is bijna alles verpot naar de uiteindelijke pot. De Lidl foliekas vol met chinenses, een paar paprikas, en tomaten. Niet zo propvol als de vorige keer. Al het andere heeft buiten een plekje moeten vinden.


Hampie schreef: Nu maar hopen dat de . Oeh, die plantjes bij de Lidl klinken leuk, niet dat ik heel veel doe met citroen, maar voor de heb :p Banaan daar kan ik wel wat mee! Ik heb vandaag twee aardbeienplantjes erbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts