vrijdag 27 juli 2018

Compostwormen kopen

AANBIEDING: Koop een mooie wormenbak van Balkonton en krijg €korting op je compostwormen. De aanbieding geldt zowel voor de Gevelbak, de Balkonton, als de ronde wormenbak. Neem een kijkje in de webwinkel en koop hier u verse wormen. Gemakkelijk Online te bestellen.


En alle informatie die uw nodig heeft.

Compostwormen voor de Wormentoren, Wormenbak en Balkonton. Bij een complete Wormenfarm (Wormenbak) horen uiteraard goede compostwormen. We leveren de meest succesvolle compostworde Europese Rode Worm (of Nachtkruiper).


Dit soort is zeer geschikt voor het composteren en kan makkelijk zich vermeerderen. Bij een beginset wormen hoort ook de voeding , die ze . U Wormenbox, Wormentoren en Balkonton kan er niet zonder mee. Hier vind u de ultieme mix van de Dendrobena, Tijgerworm en de Rodemestpier.

De combinatie van deze wormen zorgt dat u wormenbak in balans is. Door meerdere wormensoorten is de Hungry Bin of wormenbak beter in balans. De wormen hebben verschillende eigenschappen wat betreft temperatuur, voedsel en . De beste compost wormen zijn tijger wormen , koop hier verse wormen voor uw wormenbak of compost hoop. Rechtstreeks van de kweker, direct geleverd.


Bij de meeste gemeentes kan je goedkoop een bak kopen. Waar je wormenbakken kan kopen weet ik direkt . Berendsen Wormenkwekerij. Bestel de Dendrobena viswormen online! De rode compostworm en de tijgerworm (Eisenia fetida) zijn het meest geschikt.


Je vindt ze in compost- of mesthopen. De makkelijkste manier is natuurlijk om wat wormen op te halen bij een collega- composteerder. Je kunt ze ook kopen via internet. Je hebt dan genoeg wormen om te starten én je krijgt er . Ik heb een kleine wormenbak waar ik soms wat wormen van kan afstaan.


Wil je wormen komen halen?

Ik heb twee wormenbakken en heel veel wormen , dus als je . Vind compostwormen op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. In het EcoHuis kan u een wormenbak kopen voor euro.


Die bakken worden gemaakt door een sociale werkplaats. Via sommige webwinkels kan u ook een wormenbak bestellen. In veel doe-het-zelfzaken kan u geschikte bakken kopen. Nu zag ik bij de hengelsportwinkel in de buurt wel wormen , maar ik weet niet of dat mest- of compostwormen zijn of gewoon . Op zich geen probleem, maar als ik ze ergens anders zou kunnen halen wordt ik daar toch blijer van. Wij kweken wormen , dendrobeana veneta voor onder andere de hengelsport, als voer voor (huis)dieren en als compost worm.


Deze wormen zijn zeer bewegelijk en worden daarom ook springers genoemd. Ze zijn erg populair omdat ze lang houdbaar, levendig . Ook het boekje van OVAM kan je er krijgen. En je kan er een wormenbak van bakken met deksel kopen (voor €denk ik).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts