donderdag 25 augustus 2016

Kleine vaasjes action

Een glazen vaas of een aantal kleine vaasjes , vazen zijn er in alle soorten en maten. Shop ze eenvoudig online op Xenos. In ons assortiment zijn zelfs de prijzen prachtig.


Blauwe vaasjes STOCKHOLM collectie . Koop of Verkoop zilver op Marktplaats. Vaas Tom is een stijlvolle en decoratieve vaas gemaakt van keramiek.

Deze vaas combineer je met allerlei vaasjes of met andere leuke woonaccessoires voor een sfeervol geheel. Creatief kadootje: lege potjes van pindakaas, jam, chocopasta e. Alles op een plateau van de Action en bloemetjes uit eigen tuin. Find this Pin and more on Creatief met Action by aukjevaneerden.


Dit was een glazen vaasje die ik ingesmeerd heb met muurvuller van de Action. Wel een klein beetje zwarte acrylverf aan toegevoegd en met een kwast grof aangebracht. Toen het vaasje droog was heb ik wat koffiedik erop gewreven en als laatste bloem voor een betonlook.


Shop nu online of in één van onze winkels! Gispen burostoel type ego action rood met zwart, draaibaar met armleuningen.

Blokker heeft een ruime keuze in glazen. Op werkdagen voor 21:uur bestel morgen in huis, of afhalen in meer dan 2winkels. De kleine vaas ( x 1cm) kost 0en de grotere vaas (x 1cm) is te koop voor 199.


Verkrijgbaar in wit groen en blauw. Kijk dan wat het twee leukerds zijn. De grotere vaas is voorzien van een speels bolletjes patroon en het kleine broertje . Ik ben een Actionfan en heb deze pagina gestart om leuke dingen die ik tegen kom te delen. Ook kocht ik drie kleine vaasjes. Dat vind ik altijd zo gezellig staan.


En ik nam nog een fles Dove douchegel mee. Deze rook lekker en was in de aanbieding dus dat is altijd mooi meegenomen. Bekijk ideeën over - action cadeau op Welke. Leuk babyshower cadeau ! Ahhhh, ik ben ZO enthousiast over deze ontzettend mooie herfstdecoraties die ik heb gemaakt!


Ze zijn erg makkelijk om te maken en ze staan super stijlvol en chique in je interieur. Plus, ze hebben een hoog Pinterest gehalte. Bovendien maak je ze heel eenvoudig en goedkoop met producten van Hema, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts