vrijdag 19 augustus 2016

Hoeveel snelbeton per paal

Onderstaande afbeelding komt uit een catalogus en als ik deze cijfers aanhoud dan kom ik volgens mij al snel uit op zakken (a 25KG) per. Ik help je op weg met deze duidelijke video. Hierin laten klussers Theo en Jasper stap-voor-stap zien hoe zij de klus aanpakken. En wil je de stappen daarna nog eens rustig nalezen?


Snelcement beton zonder mixen zak kilo. Met deze sneldrogende beton zet u uw schuttingpalen of betonpoeren extra stevig in de grond.

Hanteer zak snelbeton per paal of poer en zakken bij zachte ondergrond en dikkere palen. U hoeft bij ons snelcement. Neem wel de kassabon of factuur mee die u per e-mail hebt ontvangen. Hoeveelheid aanmaakwater ca.


Let op: teveel water geeft ontmenging en vertraagd de uitharding. Zet de paal in het midden van het gat en vul het gat gelijkmatig met Snelbetonmortel zonder te mengen. Til de paal direct na het vullen even iets op zodat de specie ook . Voor extra stevigheid rondom een paal in losse grond kunt u beton gebruiken.

WIj leveren NoMix beton van kwaliteitsmerk Beamix. DIt beton verhard binnen minuten. Benodigde hoeveelheid in kg, bij ronde of vierkant paal van ca. Gatafmeting: 200x200mm . Om een paal te kunnen plaatsen en verankeren, dient er eerst een gat te worden gegraven.


Het gat moet voldoende diep zijn. Dit kan per paal verschillend zijn, vandaar dat hier geen standaardafmeting voor is. Schommel: in stabilisé, beton, volle grond. Goedkoop en snel geleverd.


Ik kan bv met een halve paal ofzo wel wat makkelijker rammen maar die grote moet toch ook op een gegeven moment de grond ingeslagen worden. Het lijkt me ook dat een paal. Ik heb mijn schutting trouwens met paalpunten in de grond gezet en daarna snelbeton gebruikt. Dat zit in no-time muurvast.


Bepaal eerst hoeveel schuttingdelen en palen je nodig hebt. Meet daarvoor de lengtes op waar de schutting moet komen. Een schuttingdeel is meestal meter.


Dus deel je de maat die je hebt opgemeten door 8. Daarom gebruikt hij snelbeton van Weber.

Heeft er iemand ervaring mee wat nu het beste is : palen 80cm in de grond of de palen bevestigen op metalen pinnen ? Ik heb mijn palen 60cm in de grond gezet en met snelbeton omgoten, nu jaar later staat ongeveer. Als je net als Tom bezig . Hiervoor gebruikt met een zak van 25kg per paal. Ben bij buren wezen kijken die een schutting met houten palen hebben en veel meer in de wind zitten, daar stond alles nog perfect. Je kan de paalpunten wel in het ( snel)beton zetten. Opmerkingen, technische gegevens.


Het moet gewoon (in droge toestand) uit de zak. Knauf Turbo-Beton hoeft niet gemengd te worden. Daarna kun je berekenen hoeveel palen en schermen je nodig hebt. Plaats de eerste paal in de grond. De diepte van de gaten verschilt per type paal (vaak tussen de - cm).


Kom je er niet uit, vraag het dan. Zorg dat de palen recht staan met een waterpas en zet ze vast met snelbeton. Zo staan ze steviger en rotten . Naam SNELBETONMORTEL U heeft exact kuub mortel nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts