dinsdag 11 oktober 2016

Zwembad plakken met water erin

Zelfklevende plakkers om een zwembad onder water te kunnen plakken. Plak snel het zwembad met deze plakkers. Met één van onze zwembad reparatiesets is de klus snel geklaar ook voor reparaties onder water ! Populair zijn onze reparatiesets voor zwembaden mét zelfklevende folie. L_iek schreef: Er stond bij dat ik het oppervlak droog moest maken.


Dit heb ik gedaan en dan blijft het niet plakken.

Er kotm toch water uit het gaatje waar ie lek is? Ik heb al een paar gaatjes kunnen herstellen met de PVC-lijm waarmee ik de buizen heb verlijm en een stukje reserve liner. Na jaar nog steeds niet losgekomen. Bij ééntje ben ik er zelfs in geslaagd om van binnen te plakken (met water erin ). Meer resultaten van zwembadforum.


Heeft u uw zwembad gevuld en een klein gaatje? Met deze folie hoeft u uw zwembad niet leeg te laten voordat u het repareert. Deze transparante zelfklevende folie kunt u namelijk ook voor onder water gebruiken.

PVC leiding zonder breekwerk - nieuw - aan de slag! Ik heb een opzet zwembad wat een lekkage lijkt te hebben is dit te plakken met het water erin of moet alles leeg of in ieder geval tot onder het lek. Ook al verzorgt u de folie van uw zwembad nog zo goe een gaatje is zo gemaakt. Deze reparatieset van Poolstyle stelt u in staat dit gaatje onder water te lijmen. U hoeft dus uw zwembad niet leeg te laten lopen.


Deze herstelset bestaat uit zelfklevende PVC strookjes. De strookjes zijn voor het snel repareren van lekken in PVC (bijvoorbeeld liners) en opblaasartikelen. Er zijn toch speciale reparatiesetjes voor onder water om een gaatje te plakken. Het oppervlak rondom he.


Weet niet meer welk merk . Zwembad heeft de hele zomer nog gestaan. Bent U op zoek naar een zwembad reparatieset, onderwater reparatieset, zwembad plakset en reparatiekit zwembad ? Zwemland levert zwembad plakkers , plaksetjes en lijm voor onder water uit voorraad. Ook leveren wij zwembad plaksets en kitsoorten om een zwembad te plakken met water erin of om een zwembad te . Repareren plastic waterton.


Blijft behelpen denk ik maar ik zat te denken aan zo`n reparatie setje voor zwembaden , zou je eens kunnen proberen. Neem een stukje buigzaam plastic iets groter dan het gat en plak dit terwijl alles droog is toch het liefst aan de binnenkant ( anders aan de buitenkant ) met .

Reageer op: Help, ons zwembad lekt! Hoe minder water er in het bad zit, hoe minder druk er naar beneden zal zijn. Voor nieuwefolie (liner) of op maat lassen. Nieuw Zie pagina 2diverse sticker verfraaiingenwaterlijn sticker folie voor verouderde folie. Ik kreeg super goed advies, om het met deze onderwater plakkers op te lossen.


Ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat we dit grote probleem konden oplossen zonder al het water eerst uit het bad te laten . Lekkage in het zwembad doet zich vooral voor in de leidingen, het folie en de aansluiting tussen de leidingen en de pomp. Doordat er in het bad een hoge druk is, kunnen minuscule breukjes doorscheuren tot serieuze kieren. Fix a leak is een middeltje dat dikke vloeistof bevat dat zwaarder is dan water.


Standaard Re: intex zwembad. Door deze behandeling zal de silicone beter plakken op de pvc vijverfolie. Dit is een reparatie set om de liner (folie) te repareren.


Ook te gebruiken onder water en droog binnen enkele seconden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts