dinsdag 24 februari 2015

Bloempot verven kind

Afgelopen week moest ik een cadeautje bedenken voor oma, en wat is er dan leuker om een zelfgemaakt cadeau van je kleinkind te krijgen. Ik had al wat vaker dingetjes gemaakt maar ik wilde dit keer wat anders. Omdat het zulk lekker weer was, besloot ik een bloempot te gaan versieren met River.


Knutselen is voor veel kinderen een favoriete bezigheid. Dus hier weer een leuke tip.

Leuk voor in huis of de tuin. Meer ideeën over Beschilderde bloempotten , Potten schilderen en Verfpotten. Verf je eigen bloempot meisjes koopt u bij ons voor een goed prijs. Wacht dus niet te lang en profiteer nu.


Aanbevolen leeftijd: - jaar. Je vindt dit artikel in. Ben jij ook gek op plantjes maar vinden jou kids die bloempotten allemaal zo saai? Pimp je bloempot dan eens met deze leuke DIY!

Een simpel terracotta potje tover je met verf, schilderstape en een watervaste stift om tot iets heel gezelligs! En je kan ze ook nog eens samen met je kids maken, als je dat . Schoolbordverf kun je op heel veel soorten ondergronden aanbrengen. Zo ook op een bloempotje. Bloempotten Verven Met Schoolbordverf.


Wat heb je nodig om een. Met strijkkralen een onderzetter maken. Een wasknijper beplakken of verven als klem voor papieren. Een kartonnen doosje knippen en vouwen, zelf koekjes bakken, in het doosje doen, strik erom. Dit is een hele simpele knutselactiviteit maar echt de max voor de gasten.


Je moet gewoon bloempotten (van die bruine) kopen in een bloemen - en plantenzaak. Elk kind krijgt een bloempot en mag die versieren zoals hij zelf wil ( schilderen, versieren met crêpepapier, pareltjes, prenten uit tijdschriften, schelpen,). Welke verf kan ik het beste gebruiken als basis om een terracotta bloempot te verven ? Ik heb een aantal standaard terracotta bloempotten. Deze heb ik al een keer opgeschuurd (wat bijna niet gaat omdat het zo egaal is) en geverfd met standaard grondverf, en daarna versierd met normale acrylverf.


Ik vond ons huis ook maar kaal nadat ik alles had opgeruimd. Daarom wilde ik wat nieuwe planten kopen voor in huis.

Ik kocht plantjes en terracotta potjes. Ik bestoot om deze bloempotten zelf te gaan verven. Een cadeautje voor moederdag is natuurlijk het leukst wanneer de moeder het ook echt kan gebruiken.


In deze DIY laat ik je zien hoe ik . Neem een stenen bloempot en laat het kind de bloempot schilderen. Laat de verf drogen en daarna kunt u de bloempot inspuiten met haarlak. Zijn jullie ook zo gek op terracotta bloempotten ? Met deze DIY bloempot verven maak je ze nog leuker. Voor de kinderkamer, keuken of zelfs voor in de tuin! Komen jullie woensdagmiddag juli ook een terracotta bloempotje verven ? Kinderworkshop bloempot vervenEen leuke kinderworkshop voor in de zomervakantie!


Er zijn tijdsblokken, van 12. De kosten bedragen euro per kind. Inschrijven kan bij de klantenservice, tel. Vier de zomer met ons in Tuincentrum Hardenberg!


Iedere donderdagmorgen van de vakantie organiseren wij kidsworkshops in ons tuincentrum! Alle deelnemende kinderen mogen zelf (onder begeleiding) hun eigen bloempot schilderen en daarna zorgen wij uiteraard voor een leuke plant in de unieke pot! In dit artikel laat ik je een supersnelle betonlook met krijtverf zien.


In tot stappen creëer je een beton effect op bloempotten of andere accessoires. Ben je die saaie, bruine bloempotten beu en wil je eens iets anders? Dan moet je snel een kijkje nemen naar onderstaande DIY-projecten. Hiermee kan je in een handomdraai een bloempot versieren en een nieuw leven geven – erg leuk om in het weekend te doen.


Zelfs de kinderen kunnen helpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts