maandag 16 februari 2015

Betonnen dorpel maken

Na een lekkage ben ik erachter gekomen dat de onderdorpel van mijn badkamer kozijn verrot is, tot mijn verbazing staat de onderdorpel rechtstreeks op. BzUuy-9r9rc Vergelijkbaar sep. Je ziet wat je allemaal. Mijn vloer ligt momenteel namelijl lager als het maaivel dus al het regenwater loopt bij een flinke bui zo mijn schuur in, dit wil tegengaan.


Kan ik dit het beste doen met cement of met beton ? Alle adviezen zijn welkom en bij voorbaat dank hannel.

Dat kan je wel met specie maken hannel, . Het meest voorkomend zijn dorpels uit blauwe steen (arduin). Dit materiaal laat toe dat de dorpel geschuurd of bewerkt kan worden. Ook dorpels uit beton en kunststof zijn populair. Vrij nieuw zijn de dorpels uit verzoet graniet en aluminium. Handig zijn dorpels die onderaan een watergleuf of -geul hebben.


Ik wil de natuurstenen dorpel direct bevestigen op beton , ik wil dat de dorpel super vast zit! Misschien kan een betonhandel je wel aan een bestaande oplossing helpen. Boven raamkozijnen zitten ook beton lateiƫn.

Anders misschien bij een natuursteen bedrijf. Ik wou net zeggen, dat is toch gewoon een betonrand ? Haha, daar mist eigenlijk wat ja. Maar goe schoonmaken en aangieten zal vast kunnen, flinke hoekstrip erover en je bent het mannetje . Alternatief is de kopse kozijnkanten 3x menien bekisting van betonplex maken en een dorpel van beton storten. Dan is het n stevig n netjes om te zzien. Willen jullie in deze stad en in Nederland meer of minder managers.


Betonnen onderdorpel storten. Precies zo heb ik de drempel. Type klus: Buitenmuur metselen. Materiaal verzorgd door: De vakman. Eerste werkdag: De opdrachtgever is flexibel . Dorpels nu bij HORNBACH kopen!


De raamdorpel wordt op een lichte hoek aangebracht om het water doeltreffend af te voeren. De betonnen raamdorpel is achteraf goed na te bewerken, op te schuren en geheel in de stijl van de woning te maken. Wij bieden naast raamdorpels nog veel meer aanverwante producten, dus kijk gerust rond. Natuursteen blijft populair, maar dorpels in sierbeton maken een flinke opmars. Geen wonder, als u het prijskaartje vergelijkt.


Bovendien kiest u de kleur bij dorpels in sierbeton , zodat de tint past bij de schakering van de gevelsteen, blauwe steen of witte steen imiteert of deze net contrasteert.

Dit moet ook perfect waterpas liggen, anders krijg je problemen dat de garagepoort niet perfect zal afsluiten. Dit is “makkelijk” te doen door stenen onder de dorpels te leggen, bijna op de . Hardsteen met natuurlijk karakter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts