maandag 18 april 2016

Gietijzeren pan vivo

Vind gietijzeren pan vivo op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. Vind vivo gietijzeren pan op Marktplaats. Duurzaam gietijzeren braadpan bijzonder geschikt voor stoof,- en suddergerechten.


Zelfbedruipend deksel zorgt ervoor dat de condens terugvalt op het gerecht en voorkomt hiermee uitdroging.

Geschikt voor alle warmtebronnen en gebruik in de oven. Elegant ontwerp met RVS knop. Veelal gratis verzonden! Gietijzeren Pannen koop je eenvoudig online bij bol. Coolblue: alles voor een glimlach.


Leer alles over gietijzeren pannen. Waarom ze zo goed zijn, hoe je ze onderhoudt en meer. De keuze en onderhoud voor een gietijzeren pan is hierna geen geheim meer voor je.

Ik heb een gietijzeren braadpan zonder merk. Er staat wel Made in France in gestempel maar ik weet echt niet meer waar die vandaan komt. Nou ja, ik wil ze bijna allemaal eigenlijk X-D. Onderhoud: pannen met ruw gietijzeren binnenzijde: Pan altijd iets ingevet houden.


Afwassen met alleen heet water, goed afdrogen en daarna lichtjes met een olie inwrijven. Eventuele roestplekjes opschuren en weer met olie inwrijven. De afgelopen jaren winnen gietijzeren pannen steeds meer aan populariteit.


Niet alleen de prachtige exemplaren van. Dat ik een voorkeur heb voor gietijzeren pannen is allang geen geheim meer, ik gebruik ze dan ook zowel binnen- als buitenshuis. Ik hou van de uitstraling en het gevoel van gietijzer. Door het gewicht heb je het gevoel echt iets in handen te hebben. Bovendien zorgt gietijzer voor een goede . Dus gewoon wat langer op het vuur voordat je de kip er in doet.


Mijn man moppert altijd als ik weer ongeduldig kip van de bodem van onze gietijzeren pannen sta te schrapen :-). Ik zie momenteel echter in de uiting van AH over VIVO geen problemen: De kwalitatief hoogwaardige pannen zijn speciaal ontworpen voor iedereen die van lekker koken en lekker eten houdt. Zo zijn alle pannen (m.u.v. gietijzeren pan ) gemaakt van RVS, met een aluminium plaat in de bodem voor geleidelijke verdeling .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts