donderdag 17 maart 2016

Spinnennest in mijn kamer

Ik heb hier een stel van die hooiwagens los in de kamer en een grote Tenegria die in de hoek van de kamer woont. Gooi hem af en toe een krekeltje toe. Dit is mijn mooiste en grootste dame in huis: Afbeelding Verstekeling uit Costa Rica ( gevonden in import planten op mn werk): Afbeelding Joop aan de . Jakkie duizendpoot in bed!


Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding.

Toegevoegd na minuten: Ik zie het nest niet zitten en ik kan er ook niet bij met mijn handen etc omdat hij tussen de kieren zit. Sinds ik terug ben van vakantie vind ik overal in mijn kamer witte kloddertjes op hout, vooral in kiertjes en hoekjes. Dat zijn hoogstwaarschijnlijk spinnennesten. Hoe nuttig spinnen ook zijn, in mijn bad en slaapkamer heb ik ze liever niet. Maar hoe krijg je ze makkelijk weg?


De slaapkamer is ook een favoriete plaats van de huisspin en dan verstopt ze zich bijvoorbeeld achter de kleerkast waar ze in alle rust kan slapen. De huisspin voelt zich overal in.

U kunt in de winkel vergif . Een paar dagen geleden zag ik een hoop (stuk of 10) kleine spinnetjes op mijn keukenaanrecht. Meer resultaten van forum. Babyspinnetjes, welteverstaan.


Dat is bijna niet mogelijk hoor. Door de zuigkracht gaan ze meestal al doo en zoniet dan stikken ze waarschijnlijk wel tussen alle stof! Maar als je er zeker van wilt zijn dat ze doodgaan, kan je natuurlijk altijd nog wat gif opstofzuigen;)! Heb je last van spinnen in huis? Met onze stappen voorkom je spinnen in huis!


Spin zoeken in mijn kamer ? Of het nou de keuken, de slaapkamer , de badkamer of op zolder is, de huisspin voelt zich overal thuis en kan zich overal prima redden. Ik woon nu bijna tien jaar in mijn appartement en dit is nooit een omgeving geweest waar grote spinnen rondlopen. Ik heb zelf wel eens een spinnennest (je) gehad in de badkamer. Als je last hebt van spinnen in je huis, dan heb je waarschijnlijk last van een heel klein percentage van alle spinnen die in je huis leven.


Spinnen bestrijden in je huis.

Nu vraag ik mij af, is er een manier om te vermijden dat die beesten mijn kamer ingeraken? Vooral de vrouwtjes kunnen niet goed zien. Hier zie je de huisspin Tegenaria . Ik lijk namelijk ook altijd lichamelijk contact met ze te hebben, van de spin die uit het wasgoed op mijn hoofd (plok) viel, langs de spin waar ik met mijn blote voet. Ben je nog nooit bij het schoonmaken een spinnennest tegengekomen in je huis?


Een spin in een hoek van de kamer doet me niets. Spuit daarom wat van deze oliƫn op plaatsen waar je liever geen spinnen wilt tegenkomen, zoals bij de kozijnen van de badkamer en slaapkamer. Meng dit met warm water en een klein scheutje afwasmiddel. Schudden en sprayen maar!


Hoe moet je een spinnennest verwijderen? Je kan zelf een spinnennest verwijderen. Stel het bestrijden niet te lang uit. Raadpleeg onze website voor meer. FEYENOORD KAMER PRANK OP AJAX FAN.


Kinderen voor Kinderen - Mijn oude kamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts