woensdag 21 juni 2017

Magnolia snoeien hoe

Ontzettend mooi en een voorbode van de. Uit ervaring : mijn magnolia is ongeveer drie meter hoog en een diameter van meter en staat eigenlijk te dicht bij het huis (meter) Heb een minimum gesnoeid en heb er spijt van. Een magnolia of beverboom is gewoon te prachtig om te snoeien en verdraagt dit slecht.


Je krijgt dan onmiddellijk veel scheuten die om het . Wilt u toch snoeien , lees dan hier wanneer en hoe u dat het beste kunt doen. Deze bladverliezende boom of struik groeit van zichzelf heel mooi, .

Als de magnolia in april bloeit, is het echt lente. Magnoliaceae – magnoliafamilie. Helaas gebeurt het wel eens, dat de nachtvorst in een klap deze bloemenpracht vernietigt.


Beide planten zijn inmiddels een beetje uit de kluiten gewassen voor mijn kleine stukjes grond en ik zou ze graag wat kleiner zien, wanneer en hoe kan ik ze het beste snoeien ? Er is al jaren niets aan de . Heb je een magnolia in de tuin en wil je graag weten hoe je deze kunt snoeien ? Snoei de magnolia liever niet. Wanneer en hoe kan ik dit het beste doen. Het hout is zeer zacht en maakt kans te gaan rotten.

Lees meer over bomen snoeien. Daarom snoeien tussen de . Beste leden, mijn magnolia heeft veel uitlopers en kruinen. Is het verstandig om de magnolia te snoeien , de vraag is dan hoe en wanneer moet ik dat doen. Het snoeien van de magnolia. Prachtig, groot leerachtig blad.


We hebben een hele grote magnolia info-icon die Veel licht wegneemt. Hoe kunnen we die het beste snoeien. Ik twijfel om alles daarboven weg te halen. Mooi wordt het iig niet ih begin. Zie de foto voor de situatie.


Alvast dank voor uw advies. Ik wil graag m,n magnolia van meter hoog en breed snoeien omdat ie gewoonweg te groot word. Ik weet dat je hem zo min mogelijk moet snoeien maar nu denk ik er aan om de overhangende takken er voor de helft af te halen.


Heeft iemand hie ervaring mee hoe die er na verloop van tijd uit gaat zien of . Deze magnolia is onderhoudsarm, behoeft weinig snoei en is redelijk winterhard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts