woensdag 14 juni 2017

Beamix snelbeton

Kongcrete Post installation. Uw paal vast in minuten. Vul het gat voor de helft met schoon water.


Bovenkant ingestrooide mortel is gelijk aan bovenkant . Al Binnen minuten kan je de paal loslaten en binnen minuten staat de paal vast.

DIt beton verhard binnen minuten. Benodigde hoeveelheid in kg, bij ronde of vierkant paal van ca. Gatafmeting: 200x200mm . Vriendelijke groet, MaakExpert Daan. Ik zie dat de link naar de hoofdpagina gaat. Het tabel staat onder het blokje detail.


Dit kunnen je vinden door het blokje . Ik gebruik NOMIX van beamix.

Een uitgebreide rapportage volgt nog. Ik maak een vlakke plaat en daarop komt de zuil (die ik kan stellen met drie pootjes). Vervolgens zet ik die met rvs houtdraadschroeven vast in het beton. Vind snelbeton op Marktplaats.


Snelbeton is na gebruik waterdicht voor de paal en beschermt zo de houten palen onder de grond tegen vocht. Voor iedereen een voordeel. Uiteindelijk is houtrot. Over houthandel bos houthandel bos is gevestigd in austerlitz, een dorpje vlakbij zeist (utrecht). Met jaar ervaring is . Productinformatie: - Materiaal: betonmortel ( snelbeton ) - Gewicht: 25kg.


Aanbrengen en afwerken van stucwerk. Bouwmaat Nomix snelbeton is perfect geschikt voor het snel in beton zetten van schommelpalen, duikelrekken en speeltoestellen. Martens Speciekuip zwart ( liter). Martens Speciekuip zwart (liter).


Weber Betonreparatie (kg). Beamix 7Zandcement (kg).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts