woensdag 8 augustus 2018

Bloempot verven action

Een trend op dit moment is om (oude) decoratie te versieren met muurvuller of tegellijm van de Action. In deze video laat ik je zien hoe ik mijn bloempotten verf tot vrolijke kunstwerken! Ontdek en bewaar ideeën over Verven potten op Pinterest. Meer ideeën over Verven metselaarkruiken, Kleur metselaarkruiken en Gooien kussenslopen.


Een wit aardewerken vaasje ingesmeerd met muurvuller van de Action en met een restje bruine latexverf grof geverfd. Blikken verven met home deco verf, gesso en varnish van de Action !

Flessen en potten oudgemaakt, door ze te verven en direct door de aarde te rollen. Muurvuller is een product dat je niet snel zou gebruiken om je woondecoratie mee te verven , maar het gebeurt steeds vaker. Potten, vazen, kandelaars, lampen en decoratie voor in huis vergrijzen. Door een dikke pasta laag in combinatie met koffiedik aan te brengen over de woondecoratie krijgt het een . Ik had nog een partij oude bloempotten , tuinvazen en bakken ergens in een hoekje op het balkon. Een allegaartje aan stijlen en kleuren, wachtend op betere dagen.


Hoog tijd dus om er eens een paar onder handen te gaan nemen en in ere te herstellen. De pot hierboven op de foto was ooit roestkleurig . Tegenwoordig zijn leuke frisse kleuren verkrijgbaar en dan te bedenken dat je bijna alles ermee kan verven , van bloempot tot kandelaar tot meubelstuk!

Ik vind mijn bloempotten saai en grijs, ik wil ze opfleuren door ze te schilderen. Het zijn buitenpotten, van kunststof, en een aantal van. Als je dit wil doen, reken dan eerst uit wat voordeliger is, verven , of nieuwe potten, tenzij je iets wil maken wat niet te koop is.


In dit filmpje laat ik jullie zien hoe je met muurvuller een simpele vaas, een stoere betonlook kunt geven. De HOME DECO VERF van Action is al spotgoedkoop , maar nu als weekaanbieding gewoon nog een stukje goedkoper. Per flesje nu maar 59.


Ik heb de smaak ook weer te pakken, nadat ik de muurvuller van de Action ontdekt heb. Bekijk online het Doe het zelf-assortiment van Action op Action. Pimp je bloempot DIY, wat heb je nodig: Terracotta bloempotjes verven - pimp je bloempot DIY_04. Nu heb ik eerder al een artikel geschreven hoe je een betonlook bloempot kunt maken.


Maar om eerlijk te zijn was ik nog niet 1 tevreden over het eindresultaat . Het mag duidelijk zijn dat er veel vragen zijn over de Action Deco verf. Lisa Ik heb hiervoor de deco-verf van de action gebruikt. Na het verven ook nog aflakken met vernis! Dinie Keijsers De verfsoorten die je noemt kunnen allemaal wel. De potjes hebben een goede structuur waar veel op pakt.


Voor buiten is het wel een probleem en binnen ook als je er plantjes in doet. Oude pot insmeren met tegellijm daarna insmeren met meedere lagen kleigrond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts