maandag 18 december 2017

Kleine bruine beestjes in huis

Hallo, ik ben op zoek naar welke kevers juist mijn huis aan het overnemen zijn :-) ) Als ik weet welke het zijn, weet ik misschien waar ze vandaan komen. Sinds enkele weken komen er in stijgende mate piepkleine kevertjes in huis , bruine , ongeveer de kleur van een schoonheidsvlekje en nooit groter dan . Hoi, ik heb al een paar weken dat ik kleine bruine beestjes tegenkom in mijn bed. Ik begon me toch af te vragen wat het zijn.


Kan iemand mij vertellen wat voor insecten de kleine bruine beestjes in mijn slaapkamer zijn?

Hallo allemaal,Al een hele tijd vind ik steeds kleine bruine beestjes in produkten in mijn keukenkastjes. Maar meteen als ik weer nieuwe etenswaren bewaar in de kastjes heb ik bezoek van de bruine beestjes. Bij deze een link met afbeeldingen van ongedierten in huis. Zijn het kleine bruine beestjes die ook kunnen vliegen?


Kleine, bruine larve-achtige beestjes. Ik heb in onze slaapkamer soms last van kleine beestjes. Het lijken een beetje op larven, hebben geen pootjes, behaard lijf en ze kruipen net zoals maden zeg maar.


Ze hebben geen vleugeltjes, zijn heel erg langzaam en zijn bruin van kleur.

Ze vervellen ook, want ik kom soms . De drie meest voorkomende drooghoutboorders in woningen zijn de bruine spinthoutkever ( Lyctus brunneus), de gewone houtwormkever (Anobium punctatum) en de . De laatste tijd hebben wij veel last van kleine beestjes die in de keuken kasten lopen. Ze zitten in meel, rijst en suiker enz. Het is ook wel eens gebeurd dat ik een pak rijst meenam uit de supermarkt en deze kleine kruipende insecten aanwezig waren. Ik heb geprobeerd de kasten schoon te maken met . Zonder de lange antennes, maar wel met een duidelijk borststuk en een bruine kleur, dan kan het ook gaan om de Rijstmeelkever . Ik vroeg me af, zijn er nog mensen die die beestjes al tegengekomen zijn?


Te klein om te fotograferen. Hoe kom je er vanaf en waar komen ze eigenlijk vandaan? Deze beestjes kunnen als eitje in je rijst zitten, en uitkomen in je kastje en zich verspreiden naar de andere producten. Het gaat om minuscule larfjes, wormpjes en kevertjes die teren op zetmeelrijke producten. In dit artikel kun je lezen hoe je die kleine beestjes uit je keukenkastjes houdt… De beestjes die zich in je meelproducten nestelen, komen . Ik zit op zolder en ze zijn alleen hier.


Bruine Beestjes Badkamer Goedkoop Anticimex Soorten Kevers In Huis. Schimmel- of vochtkevers zijn zeer kleine (1-3mm) bruinzwarte kevers die in grote hoeveelheden voor kunnen komen in een erg vochtige omgeving, waar ze leven van microscopische schimmels.

Schimmelkevers leven vooral in organisch afval, in holle ruimtes in bomen of in holen en nesten van dieren en insecten. Van welk insect is deze larf afkomstig? Ik vind ze vooral in meel, chapelure, droge pasta.


Nergens vind ik informatie. Die moet je ook niet in je huis willen, begrijp ik. Wij hadden ook kleine zwarte kevertjes in huis vorig jaar.


Ongedierte in bed kan zorgen voor slapeloze nachten en psychische klachten. Het is daarom van belang dat u actie onderneemt om het ongedierte te laten bestrijden, zodat u zo snel mogelijk weer rustige nachten heeft en lekker kunt slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts