woensdag 14 december 2016

Decoratie ladder maken

Je ziet ze steeds meer, de decoratieve ladders. Ze zijn erg functioneel en kunnen overal in je huis een plekje krijgen. Een decoratieve ladder is leuk om zelf te maken , je kan namelijk zelf de maat en de kleur bepalen! In dit filmpje laat ik je stap voor stap zien hoe je deze ladder zelf maakt. Meer ideeën over Ouderwets handwerk, America na huis inrichting en Rustiek americana decor.


Zo krijgt je woonkamer meteen.

Met deze ladder drogen je handdoeken in een mum van tijd. De Karwei kluscoach laat zien hoe snel. Zelf een decoratieladder maken. Wil je graag een decoratieladder in huis?


Dit kun je gemakkelijk zelf maken. Hier vertel ik je hoe je dat kunt doen. Eerst verf je houten latten. Je kunt zelf de lengte en dikte bepalen.

Ik heb er zelf eentje extra gedaan, voor het geval er iets fout zou gaan. Steigerbuizen worden steeds populairder. Niet gek, want met steigerbuizen is makkelijk te werken. Binnen een handomdraai kun je de mooiste creaties maken , zoals deze te gekke decoratie ladder. Je hebt ze vast wel eens eerder gezien, en misschien heb jij er zelf ook al eentje in huis, een decoratieve ladder.


Decoratieve ladder landelijke stijl. Ik vind ze superleuk en ze zijn handig om een handdoek of kleed over te hangen en het staat nog sfeervol ook. Woonaccessoires zelf maken.


Ladders zijn al een tijdje vrij hip en worden veel gezien bij huis inrichtingen. Meestal worden ze gebruikt om decoratie op uit te stallen in bijvoorbeeld de huiskamer. Toch zijn er nog veel meer leuke dingen mee te doen. Laat je inspireren door deze ladder zelfmaakideetjes… Delen Delen. En dat voor een decoratie ladder.


Zo een ladder kan ik zelf wel maken. Ik besluit voor een simpele variant te gaan gemaakt van: bezemstelen. Ik heb ronde stokken nodig, dus waarom geen bezemstelen?


Helaas heb ik geen voorraadje bezems waarvan ik de verweerde . Tik met een hamer de treden door de gaten.

Handdoek ladder - Stap 5. Borg de treden in het midden . Niet geschikt als je veel op te bergen hebt, wel. Veelal gratis verzonden! Dit maakt het uitproberen op verschillende pl. Deze stoere ladder is gemaakt van hout en leverbaar in vier verschillende uitvoeringen. Op zoek naar een ladder in grijs, wit of zwart?


Koop of Verkoop decoratie ladder op Marktplaats. Bent u op zoek naar een decoratie ladder ? De decoratie ladder is het perfecte decoratie product voor in huis of voor buiten waarmee u een natuurlijke en sfeervolle uitstraling creëert. Zo maken wij geen gebruik van chemische stoffen of kunstmest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts