donderdag 17 november 2016

Elsa vlecht kruidvat

Kruidvat , steeds verrassend altijd voordelig! Koop of Verkoop elsa vlecht op Marktplaats. Deze Frozen Elsa vlecht is de perfecte haaraccessoire voor iedere Elsa prinses.


De vlecht kan gemakkelijk met de clip in het haar worden bevestigd. Disney Frozen vlaggenlijn.

Ik dacht dat dat leuk was voor Jackie. Jackie vond de pruik geweldig en inmiddels valt hij van ellende uit elkaar, maar hij moet natuurlijk wel gedragen worden! Het ding ziet er niet meer uit maar is . Mama ik vind leuk” En Sinterklaas hoort. Met kroontje, Elsa vlecht en toverstafje ( € 99). Ben benieuwd naar haar reactie!


Bestel online voor de laagste prijs!

How to : Donut knot maken! Linda Harmsen 104views. Een tijd geleden kocht ik bij de kruidvat een Elsa pruik voor euro, een pruik met vlecht en wat glitters. Dit bracht mij op het idee om een kleine tutorial van Princess Anna, de zus van koningin Elsa te maken.


Zo kan ik uit de onderste laag van mijn haar vlechten maken. Ik leg de vlechten over. Denk aan Elsa van Frozen!


Ik zag t bij kruitvat liggen, alle basic lakjes zijn nu gellak geworden , ik dacht, miss kun je een review schrijven over dit omdat jij dol bent op gellak en t is. Het is bovenaan steil en daarna is het een klein beetje golvend. Ik heb maar haar of los of in een staart en soms in een vlecht. Daarna doe ik er wax (gewoon van het kruitvat ) in en knijp ik mijn krullen er weer in. Ik heb heel droog, dik, grof krullend haar, dus . Julia de muis doucheschuim.


Frozenpakketje, fleecedekentje, oorbellen en stiftjes klei en stickerboek. Dit alles wat hier staat heb ik al een poos en komt zowat allemaal bij de kruidvat vandaan voor kleine prijsjes.

Zomerse vlecht met plukjes - Duration: 6:45. LikeToBeAGirl 6views. Minicursus haar invlechten Combinatie vlecht - Duration: 7:32. Haar invlechten 453views.


Eind augustus heb ik een fantastische knip- en kleurbeurt gehad bij salon Mogeen in Amsterdam. Hoog tijd dus voor iets nieuws!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts