maandag 10 augustus 2015

Mini vaasjes hema

De exclusieve ontwerpen voor een HEMA prijsje laten iedere bos bloemen er nog mooier uitzien. We hebben vazen in verschillende formaten en ontwerpen. De ene vaas is glad en glanzen de andere . Stem daar vervolgens je kussens en plaids op af.


Verschillende spulletjes maken zo één geheel van je huis. En wil je meer variatie in de kleuren?

Ga dan voor dessins die bij elkaar passen. Bijvoorbeeld een mooie vaas in combinatie met een strakke kandelaar, maar in een andere kleur. Op elkaar afgestemde ontwerpen . Voor iedereen een voordeel.


Ophalen in purmerend of verzenden via tnt. Vind mini vaasje op Marktplaats. Koop of Verkoop hema op Marktplaats. See more ideas about Apartment design, Boy room and Decor room.

Vandaag heb ik voor jullie een mini shoplog met vooral dingetjes van de Action en een paar van de Hema. Ik heb in totaal dingen gekocht en heb minder uitgegeven als €5! Als eerste zag ik op een kopstelling deze gekleurde vaasjes ! Super leuk zonder iets er in maar ook gaaf met . In Amsterdam, op het hoofdkantoor van HEMA wordt elk jaar een Pressday gehouden.


Kaarsen, kussens, plaids en leuke vaasjes , echt tof om je kamertje mee in te richten of cadeau te geven aan je vriendinnen! De cactussen zijn natuurlijk helemaal gelief en ook in schattig mini formaatje te koop. De heer zal de pakken en rompertjes lenen zo lang als het moet. Een medewerker van The Sting zoekt spoedig een Vaasje Hema , een huishoudschaar hema of een gerelateerd aan de huidskleur van de dame die uit Koningslust en Nijetrijne aankomen. Bepalen en afleveren direkt.


Score in onze winkel Vaasje Hema. Vaasjes komen in allerlei kleuren en maten. Hoe dan ook: alle kleuren zijn vertegenwoordigd in mijn mini -opslag (OK, mini kan je misschien wel weghalen…). De nieuwe wooncollectie van HEMA bestaat uit kussenhoesjes, plaids, vaasjes en kaarsenhouders in zwart-wit en met geometrische printjes. En ik vind het zo leuk staan en ook nog eens handig dat ik gisteren ook bij de Hema dit leuke koperen mandje voor € kocht!


Ik moet dringens nog eens langs de Hema gaan :) mooie items, vooral de witte vaas en het bonbonschaaltje! Afgelopen weekend was ik jarig en ben ik erg verwend door de mensen om mij heen. Het leek me leuk om vijf verschillende cadeautjes die ik heb gekregen te delen.

Gisteren was ik uitgenodigd op de Hema persdag. Met deze direct- klaar camera maak je de superschattige mini -fotootjes die direct geprint uit de camera komen rollen. Deze leuke mini vaasjes zien er ook te schattig uit!


Deze ledlamp aan een snoer is heel mooi als decoratie! Mooie onderzetters van kurk met een leuk randje. Kopje koffie in je kamer zonder vlekken op je bureau. Découvrez le tableau Hema de Laetitia Dubourg sur Pinterest.


Waarom je make-up in een lade opbergen? In deze vaasjes worden jouw lipsticks, kwasten en foundations juist mooie eyecatchers. Ook handig als mini make up tasje of portemonnee.


Milan en ik struinden lekker door de stad en kwamen deze budget home accessoires tegen bij Zeeman en HEMA. Dit zijn ook gave cadeautjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts