donderdag 23 oktober 2014

Achtergrond wit maken in paint

De achtergrond van een afbeelding wijzigen met Paint. Misschien wil je gewoon de achtergrond weghalen en deze vervangen door een effen kleur of patroon. Er is antwoord gegeven. De vraagsteller koos dit antwoord als beste: MissBloom. Als je dan iets plakt, staat er zo bij selecteren.


Go to File—Open :FileOpen: and open the image in which you want to make the background transparent.

Click somewhere on the background. Ik ben een Logo aan het maken met Paint. Nu wil ik de achtergrond transparant hebben.


Gebruik de werkbalk Afbeelding in Wor PowerPoint en Excel om achtergronden uit uw afbeeldingen te snijden of te verwijderen. Een snelle manier om een geheel nieuwe look te geven aan een bestaande afbeelding is aan de achtergrond van de afbeelding te wijzigen. Hoe achtergrond plaatje transparant maken ? Ik hoop dat het hier goed staat.


Ik heb paint , en macromedia fireworks om te gebruiken. Is er iemand die me dit .

Lees hier hoe je in een mum van tijd de achtergrond uit een foto kunt knippen, om zo een object te isoleren (clipping). Mocht je een foutje maken , dan kun je met het “undo”-pijltje een stapje terug. Want ik heb dan standaard een wit blok op de achtergrond ( of welke kleur je dan ook selecteert ). In deze handleiding leg ik u uit, hoe u de achtergrond van een foto zwart- wit kan maken. Dit geeft een foto extra dimensie.


Daarvoor gebruiken het fotobewerking programma Paint. Net hiervoor, het is gratis alternatief voor Photoshop. Open de foto die wilt bewerken in paint. Klik op Layers en dan op . Een zwarte achtergrond met een witte afbeelding of toch maar beter omgekeerd? Een wit figuur op een zwarte achtergrond is namelijk veel beter te zien.


Het omwisselen van zwart en wit wordt ook wel inverteren genoemd. De meest gebruikte zwart-witte pictogrammen in Vlaanderen zijn . Hij is ron maar er zit zoals gewoonlijk een witte achtergrond achter. Ik moet de afbeelding rond hebben, zonder wit vlak in een PP.


Nou snap ik wel dat ik dat in paint zou kunnen plakken op de gewenste achtergrond en dan in PP kan zetten, maar ik zou de afbeelding graag altijd . Dan is de achtergrond geheel wit. In paint shop moet je eerst van je foto een laag maken , dit doe je door in de menubalk rechts waar je de foto in het klein ziet ,met je op rechter muisknop te klikken .

Om een eigen website zo snel mogelijk te laten laden, probeer je het zoveel mogelijk te optimaliseren. Daar horen in de eerste plaats de afbeeldingen bij. In dit bericht besteden we aandacht aan Paint dot Net.


Het eerste wat we gaan doen is van onze zwarte ballon een witte ballon maken. Hiervoor vergrendelen we eerst de transparante pixels. Wanneer ik wat inzoom op de ballon, zie je duidelijk dat de tekst zwart is over de witte achtergrond , en diezelfde tekst wit is over de zwarte ballon.


Eventueel kun je de tekstlaag nog wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts