woensdag 10 december 2014

Kerstshow van de hurk 2016

Tuincentrum van den Hurk in Culemborg. Toon alle openingstijden. Serreke TuinCentrum 8views. Echt de moeite waard om om bij jullie te komen kijken.


Ze hebben er weer een prachtige kerstshow van gemaakt wij komen er graag ook het personeel is er erg vriendelijk.

Prachtige kerstshow en anna en . Vanmiddag even bij van den Hurk in Culemborg langs gewipt. En idd toch weer anders dan andere jaren. Een mooie sfeervolle show. Ondanks dat de show niet groot is, weten ze er een hele knusse show van te maken.


Ook vond ik de opzet erg mooi. Vorig jaar had ik ok het idee dat het veel kleiner was .

Dit tuincentrum in Gelderland heeft een ruim aanbod aan groenproducten voor binnen en buiten, dierenartikelen, vijverbenodigdheden, tuinmeubelen en barbecues! U voelt zich hier altijd welkom . Nederlan van Weber world dealer tot de meest sfeervolle kerst – en interieurshow én alles voor vijvers en dieren. Mooie spullen en de kerstshow , kijken we ieder jaar weer naar uit.


Bijna graden en ja hoor in Culemborg trekken ze de kerstspullen uit de . KERSTMARKT VAN DEN HURK. Zin in de kerst en kerstsfeer? Op dinsdag en donderdag december gaan we naar de gezellige kerstmarkt bij.


Hier vindt u een van de grootste kerstshows in de regio. Bij deze heet ik u van harte welkom op mijn website. Hier hou ik u graag op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom mij, mijn lezingen en mijn shows! Ik hoop u eens te mogen begroeten tijdens een show!


We zijn volop bezig met de “ DICHTBIJ TOUR” een show zoals u van mij gewend bent maar dan in een kleinere zaal . Bij vestigingen zijn onze kerstmarkten te vinden. Gerdo van Grootheest, interview met Sinterklaas, de bioscoopagenda en veel meer. Talent Kikienne van Duijn is 2e .

Gratis parkeren op eigen terrein. Ieder tuincentrum heeft wel een kerstafdeling, maar wat zijn nou de leukste kerstshows van Nederland? Wij zetten onze top voor je op een rij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts