donderdag 25 december 2014

Hoe hoog sta ik in google

Wij richten ons op conversieoptimalisatie. Met behulp van professionals uw omzet laten stijgen? Kijk dan hier naar de opties. Wat zijn goede keywords? Hoe kom ik hoog in de zoekresultaten?

Hebben jullie nog meer informatie voor mij? Is mijn e-mailadres veilig bij jullie? Schrijf u in voor onze maandelijkse SEO nieuwsbrief. Webdesign expert Bob de webbouwer legt uit hoe dat komt!


In dit artikel deel ik verschillende methodes om de positie van een website te achterhalen. Je bent niet de enige die zich dit afvraagt. Je kunt hier zonder registratie meerdere zoektermen van één domeinnaam controleren.

Je meet het met de handige ranking checker van Webton. In één oogopslag zie je zo waar jouw pagina staat in de zoekresultaten. Het gevonden worden op de naam van je website lukt vaak al wel, maar hoe gaat dit op met andere zoekopdrachten? Vul een zoekterm en je domeinnaam in.


Waar kan je dan wel hoog op scoren? Richt je sowieso op je eigen naam en de naam van je bedrijf. En eigenlijk kun je dat zelf ook wel regelen. Ik vertel je graag hoe dat zit.


Alle details vind je hier! Hoe kun je nu zien hoe hoog jouw site scoort op een . Mijn favoriete onderdeel van internet marketing is zoekmachine optimalisatie, een vakgebied wat antwoord geeft op deze vraag. De meeste ondernemers zijn groot fan van snelhei snel geld verdienen, snel resultaten en ook snel . Oh, sta je nog niet op één? Een lokaal resultaat met een 'kaart' rechts en de oude . Dit maakt je in staat je .

Sta je op een mooie 1e plek, 5e plek of onderaan pagina 5? Het is van groot belang om je posities dagelijks in te gaten te houden en actie te ondernemen als je posities negatief . De zoeker moet snel en duidelijk kunnen zien dat jij zijn probleem het best kan oplossen. Dat kan op twee manieren. Maar neen, ik sta ondertussen ongeveer een week op eerste - niet betaalde positie, een droom voor elke ondernemer. Kunnen jullie beloven dat ik bovenaan in de zoekresultaten kom te staan?


Waarom sta ik nog niet op de eerste pagina? Wij hebben de hoogste positie natuurlijk altijd in ons vizier, en maken de websites altijd technisch geoptimaliseerd zodat hoog. Waar ik nog wel tegenaan loop, is dat ik in werkelijkheid veel hoger sta dan wat deze rank checker zegt.


Als hij aangeeft, sta.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts