woensdag 21 september 2016

Hydraulische krik aldi

Blijf per e-mail op de hoogte van de nieuwste garagekrik bij Aldi details aanbiedingen middels het AanbiedingAlarm. Hydraulische garagekrik ton. Autokrik, Verrijdbare hydraulische autokrik. Ton voor info kunt u bellen of mail.


Compacte potkrik van het merk Top Craft is beschikbaar bij Aldi voor de prijs van €11.

Top craft compacte potkrik van het merk Top Craft is beschikbaar bij Aldi voor de prijs van €11. Met de bijgeleverde schaarkrik weet ik dat wel precies want dat staat in de gebruikshandleiding van mijn Rio. Althans kapot, ik moest er iedere morgen weer een slinger aan geven omdat de potkrik gezakt was in druk.


Dacht eerst dat de potkrik zelf wegzakte, maar na gebruik van een dikke plank wist ik beter . Bericht door stigMa 13:34:28. Ik wil een krik kopen voor de auto zodat ik o. Ding komt volgens mij bij de aldi oid weg. Mijn garagekrik alleen al kost het driedubbele, en dat is nog een redelijk.

Mijn hydraulische krik deed het niet meer, nu blijkt bij het staafje van de. Ik heb een hydraulische krik van Cartec aangeschaft. Probleehij gaat wel omhoog, maar niet meer omlaag. In de handleiding staat dat ik de handel tegen de klok in moet draaien, om het . Is t met een potkrik goed te doen of is een garagekrik handiger? Bij onze pas aangeschafte Knaus Sudwind 5FDK zit een behoorlijke hydraulische krik , deze is vrij groot en zwaar.


Ik had toen ook een hydraulische potkrik bij me. De Aldi -krik heeft op het ronde deel opstaande randjes waarmee je niet veilig de caravan kan opkrikken. Ik heb hier een krik van de aldi van tientjes, ding is stevig zat.


Ik doe het zelf overigens een garagekrik van een paar tientjes, eventueel assteun, doppenset voor het losmaken, potje vet en momentsleutel voor het. Ruud Hulsegge schreef: Ik zeg: De Aldi heeft ongeveer tot keer per jaar een autokrik met wieltjes in koffer in de aanbieding. Gebruik hem nu al enkele jaren en. Kreeg gister een krantje van de Lidl binnen, assteunen voor € 1en een hydraulische krik , ook voor € 199. Vanaf juli geloof ik.


Elektrische krik Tools2Go. Nu staat er in het bijbehorend boekje dat deze na te bestellen is, echter staat er geen adres bij, en staat er ook geen duidelijk merk op ,. Iemand een idee, waar zoiets te bestellen is ?

Er stonden daar hydraulische krikskes voor maar euro die tot ton gaan. Zit er daar een addertje onder het gras? Ik zit ook met de vraag, bij de ene auto moet de top . Aldi , ik heb een krik nodig omdat ik geen heb en dit leek me nog niet eens zo gek.


Zeker die steunen zijn belangrijk ! Je wilt niet onder je auto liggen en je krik zakt in. Misschien kun je een andere krik overwegen. Bijna bij elke automaterialenzaak te koop. Heb er zelf eentje van omega zit rond de €100. Is gewoon een degelijke krik aardig robuust uitgevoerd en kan ruim ton heffen.


Is ook een stukje veiliger dan zon aldi geval. Je auto zou maar naar beneden komen. Prima ding, maar nu is hij stuk, er lekt iets in het hydraulische systeem.


Nu ben ik aan het kijken voor een andere krik dan die standaard in de auto zit. Is dit een potkrik of een garagekrik. En een moment sleutel is vaak genoeg bij de aldi voor een euro in de aanbieding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts