maandag 21 mei 2018

Gratis planten stekjes

Koop of Verkoop gratis op Marktplaats. Vind stekken van planten op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. In een eerder artikel probeerde ik te achterhalen waar onze kamerplanten precies vandaan komen.


Het blijkt allemaal niet zo doorzichtig te zijn. Een groot deel zou in Nederlandse, of in ieder geval Europese, kassen gekweekt worden van zaad of stekjes , maar er wordt ook een deel geïmporteerd.

Wie kamerplanten in huis wil, kan deze natuurlijk kopen. Maar je kan ok veel planten stekken. Je hebt alleen iets meer geduld nodig.


Wil je alvast aan de slag maar heb je geen geld om plantjes te kopen? Dus af en toe moeten succesvolle planten worden verwijderd. En wat doe je er dan mee? Zoek je zaden, planten of tegels voor de tuin?


Plaats een gratis advertentie en verwissel de eigenaar!

Of heb je die juist in overvloed? Op de foto kun je zien wat ze al heeft, dit is het begin maar ze wil er nog veel meer. Natuurlijk is het heel makkelijk om plantjes bij het tuincentrum te kopen maar dit is veel leuker! Neem iets mee om te ruilen. Op zoek naar gratis planten of gratis zaden en bollen?


Gratis stekjes en planten in Amsterdam. Sommige zaadjes krijg ik namelijk niet uit de grond tot plantje. Gestart door: Daniel Feenstra. Grote cactussen te koop, en een aantal gratis.


Hoi Gertine, Dit vond ik ook een leuke vraag. Het zijn prachtige planten. Gezocht gratis stekje van kamerplanten. Goedemorgen ik ben op zoek naar wat planten (liefst met wat bloemen) voor onze voortuin. Ik kom ze graag ophalen ! Beste, Mag ik ons even . Zo kunt u op een leuke wijze aan andere planten komen en de stekjes voor uw tuin bij elkaar zoeken.


Ook voor niet-leden is deze plantenbeurs gratis , zelfs als u geen planten kunt inbrengen, . Op juni valt er van alles beleven in deze groene stadsoase: Ruil je tegels om voor GRATIS planten dankzij Operatie Steenbreek Kom een duurzaam hapje eten bij Juni Café in Het Nutshuis Proef Tomaten van UrbanFarmers Netherlands.

Bekijk de Nutstuin met daarin vijver, bijenkasten en . Mini-palmboompjes, zonnebloemen, pannenkoeken- plantjes, citroenstekjes, rucola-zaadjes, tros-anjers en snoezige bloempotjes: je kunt het zo groen niet bedenken of je kunt ze met elkaar ruilen op een planten - ruilfeestje. Helemaal groen, gratis en bovendien bere-gezellig. Vertalingen in context van stekjes kan planten in Nederlands-Frans van Reverso Context: Ik durfte wedden dat ik minimaal wat bloemen kan verven of wat stekjes kan planten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts