dinsdag 29 mei 2018

Pica mare gennep leerlingvolgsysteem

Leer zwemmen als een echte zeemeermin. Onze vestiging is dagen per week geopend voor verschillende activiteiten. Uiteraard kun je ook recreatief zwemmen,. Pica Mare , Gennep (gemeente). De aanwezige ruimtes zijn sindsdien opnieuw ingericht en gerestyled.


En we zijn nog steeds aan het vernieuwen, aanpassen en verbeteren! Onlangs heeft de foyer weer een nieuwe facelift ondergaan. Wij hoeven hier echter geen beroep op te doen, want de leerkrachten van groep hebben de leerlingen goed in beeld en passende adviezen gegeven. Twee keer per jaar in januari en . Doublure of een groep versnellen. De speciale zorg voor kinderen met speciale problemen.


Steunpunt Zorg Enschede. Procedure schorsing of verwijdering van een leerling. De overgang naar het voortgezet . Leerlingenzorg Hoogbegaafdheid. Basisschool Maria Goretti hecht grote . De PO-school stuurt uiterlijk half november het onderwijskundig rapport en leerlingvolgsysteem via de VO-school naar het SWV. A-Vision verricht de intelligentie, didactische en zo nodig sociaal-emotionele onderzoeken.


De Toelaatbaarheidscommissie beslist vervolgens over het afgeven van een aanwijzing LWOO of. De leervakken Lezen, Taal, Rekenen. De sociaal-emotionele ontwikkeling. De zorg voor leerlingen. We werken met een leerlingvolgsysteem voor sociale competentie: de SCOL ( sociale competentie observatielijst).


Deze observatielijst wordt 2x per jaar ingevuld. De lijst wordt digitaal ingevuld door de leerkracht en vanaf groep vult ook de leerling een eigen observatielijst in. Leesproblemen en dyslexie. Overgang van basisschool naar voortgezet onderwijs.


Tijdens de zogenaamde groeps- en leerlingenbesprekingen bespreken we met ons team ot onze leerlingen ot groepen zich ook op een goede manier ontwikkelen. Inmiddels vindt er ook een samenwerking plaats met PlanPlan Internet waarbij hun leerlingvolgsysteem Zwemscore direct vanuit de app te. Het leerlingvolgsysteem.


De interne procedure voor omgaan met opvallende kinderen. Samenwerking met het samenwerkingsverband. De inzet en ontwikkeling van ons personeel. Doelen van ons personeelsbeleid.


De Mare ” en kinderopvang. Buitenschoolse activiteiten. Parnassys en voor sociaal-emotionele ontwikkeling het observatie- instrument ZIEN! Begeleidende instanties.


Zorg voor de relatie school en omgeving. Hoofdstuk 8: DE RESULTATEN VAN HET ONDERWIJS.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts