vrijdag 7 juli 2017

Orlux insectenpaté

Ik gebruik dit voer nou ongeveer een jaar bij mijn tropen, afrikaanse en australische prachtvinken. Beide voedselbronnen worden goed opgenomen, en twee dagen in de week geef . Insecten pate orlux - 2gram. Nieuwe verpakking betreft doosje van 800g. Beste nestgelegenheid korfje.


Alternatief aangekleed kanariekastje. Hallo Best wensen aan iedereen. Graag zou ik meer informatie willen hebben omtrent de volgend vragen.


Naast de diepvries insecten verstrek ik de vogels een zelf gemaakt eivoer wat bestaat uit beschuitmeel hard gekookte eieren, vitamine preparaat en lundia eendenkorrel, en insecten paté van orlux. Sinds enige tijd gebruik ik megabactin en . Enkele dagen voor de verwachte uitkomstdatum wordt begonnen met het voeren van levende buf- falowormen. De eerste drie tot vijf dagen na uit- komst van de eieren krijgen . De hoppen aten bij mij bijna alleen maar meelwormen en soms een enkele pinky. De jonge hoppen hebben geen extra witte meelwormen gekregen omdat ze eerder uit het ei kwamen dan verwacht. Maar ze groeiden goe dus was dit een les . Bodembedekkers en grit: - Schelpenzand - Vogelgrit en maagkiezel (fijn, medium en grof) - Duivengrit (anijs , roodsteen en zeewier).


Nutribird Uni Complet korrels van Versela-Laga. De vogels eten deze zeer goed. In april mix ik door het universeel voer insecten paté zodat de eiwitten wat opgevoerd worden.


Tevens wen ik de vogels aan diepvries producten . Welk Pate voor uw vogels kunt u kopen en welke raden wij u aan? Klik hier op de onderstaande links voor onze aanraders! De insectenpaté in de dierenwinkel was uitverkocht, komt vrijdag terug binnen. Het merk is versele-laga en zit in kleine zakjes.


Ook van Versele-laga hadden ze p robotica, maar die is om Door eivoer te doen. En aangezien hij dat niet eet. Deze groep vogels geven we een goede insectenpaté aangevuld met wat levend voer. Avian Birdfood heeft speciaal voor deze vogels Delikat insecten-paté.


Ze lusten het graag en die insecten zijn eveneens aan aanvoer van licht verteerbaar dierlijk eiwit, alweer . Of van alle andere bedrijven uit de sector Huisdieren, voeding en accessoires. Wat beplanting in het hok wordt zeer gewaardeer de vogel houdt van wat beschutting. Voedingsenquête voor parkieten. Vooraf: Vooreerst wil ik alle deelnemers aan de enquête danken. Tevens toon ik begrip voor zij die liever niet meewerkten, ieder zal wel zijn reden hebben, denk ik dan.


Hier ging het over één . Tevens krijgen ze Nutribird Uni Complet korrels van Versela-Laga. Orlux Eivoer voor kanaries KG.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts