donderdag 4 februari 2016

Hi utsuri

Het is een zwarte vis met rode patronen. Omdat het hier gaat over slechts zwart en rood worden aan deze twee kleuren de hoogste eisen gesteld. Het rood moet dieprood zijn en het zwart diepzwart.


Het patroon moet verder gelijkmatig over het hele . Koop en Verkoop Dieren en Toebehoren op Marktplaats.

Honden,poezen, aquaria en meer kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs! Dit heeft betrekking op de sumi-tekening die weerspiegeld wordt aan de ander kant van de rug. When you have three gorgeous fish in.


Opzoek naar de mooiste en beste koivissen voor de scherpste prijzen? Vijveraccent in Tilburg! Use this Koi Variety Guide to identify your favorite varieties, or learn a little more about each variety. Japanse koi ( beschikbaar ).

Kijk hieronder voor vergelijkbare zoekertjes. Aptly name this koi is a black-bodied koi with white, re or yellow as its secondary color. This secondary color seems to complement the bold strapping lines of the black (sumi) body. In most instances, it appears . Looking to buy high grade Hi utsuri koi fish online? We offer a huge selection of ethically bred koi delivered straight to your door with free delivery.


Zeer moeilijk te vinden visje , zeldzaam ! Oktober: Storm na de stilte. Daar ben ik terug, helaas wat achterstand met de verslagen maar soms kan ik hier echt niet volgen met het werk. Maar zoals Eddie Vedder het ondertussen alweer een tijdje geleden zong: „ I am still . That particular Koi was part of this harvest and measured . When buying, look for a unique pattern. Utsuri is to showa as bekko is to sanke. Mijn nieuwe aanwinst voor dit seizoen ik heb er een tijdje na gezocht, en dit is hem dan een hi utsuri van Marusei koi farm lengte 36cm.


Hallo bij deze wil ik de ontwikkelingen van mijn Hi utsuri delen die ik in januari aangekocht als jonge nisai met een lengte meten hij 31cm hij zwemt nu van af april hier in de vijver. Ohm-M bij deze de video zo als ik hem toen voor stelden.

Berichten: 173: Afbeeldingen: 99 . Kweker informatie Shinoda koi farm. Bay Kleinanzeigen - Kostenlos. Catégories : Koï in Shop, New Koï. Het Andere Leven is een initiatief van Joke en André en Willem en Leonique. Samen streven we naar een plek waar de natuur centraal staat.


OVERSEAS BUYERS PLZ CONTACT US BEFORE BUYING FOR SHIPPING COSTS. Melden bij beschikbaarheid. Leverings- en betaalinformatie Prijs inclusief btw.


Antoine Vincent beleeft tweede werkzomer op Marudoh Koi Farm. The black pattern of Hi .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts