maandag 15 februari 2016

Insectenspray gevaarlijk

We hebben een insectenplaag. Ik denk aan Roxasect insectenspray om er echt helemaal vanaf te komen. Nu moet je dat in de hoeken van een kamer spuiten en de deur en ramen min.


Maar is dat wel veilig in bijvoorbeeld de slaapkamer? Ik ga natuurlijk het bed nadien wel verschonen . Ik heb vanmiddag een vliegenplaag uitgeroeid waar in bepaalde ruimtes last van had. Waar die beesten precies vandaan komen is nog onbeken maar ik ga het van de week laten nakijken. Anyhow, wat ik mij dus afvroeg, is hoe dat spul eigenlijk werkt. Je spuit een nevel door de ruimte.


Drinkt u minder met kleiner glazen? Zeker voor kinderen kunnen insecticiden in huis erg gevaarlijk zijn, omdat ze vaak spelen op behandelde oppervlakken. Daarom is het volgens de experts beter om de beestjes te bestrijden met niet-chemische alternatieven zoals vliegenramen, muggenlampen, kleefstrips of een vliegenmepper.


Omdat we een jongen puppy hebben en hij nog niet helemaal zindelijk is, staat de achterdeur bij ons altijd open. Nou krijgen we het probleem dat de vliegen naar binnen stromen (ik haat ze!). Ze vliegen overal in huis. Ik wil daarom insectenspray gebruiken, maar ik ben bang dat dit niet . Belangrijk: Houder onder druk. Beschermen tegen de zon en niet blootstellen aan een hogere temperatuur dan °C.


Spuitbus container kan exploderen als gevolg van inwendige drukopbouw bij blootstelling aan hogere temperaturen dan ÂșC. Wat kan ik, naast het gebruik van insecticiden, thuis doen om insecten te verdelgen of te weren? Probeer alle mogelijke voedselbronnen (kruimels, vet, etc.) op te ruimen. Laat geen vuile borden of bestek staan.


Bewaar voedsel in afgesloten zakken of bakken. Behandel huisdieren tegen vlooien en teken en houd hun . Wat doet het met een insect, en waarom gebeurd dat niet bij de mens? Twee Egyptische meisjes zijn overleden nadat hun vader de slaapkamer had bewerkt met een anti- insectenspray.


De meisjes van respectievelijk vier en zes jaar klaagden over luizen, waarop hun vader het ongedierte te lijf ging met een spray die hij op de kop had getikt in een winkeltje om de hoek. Ik gebruik thuis weleens vaker insectenspray om de vliegende insecten uit onze huiskamers te verdrijven - eigenlijk ist van moeten, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts