vrijdag 12 februari 2016

Guldenroede thee blaasontsteking

Zo werkt guldenroede thee vochtafdrijvend. Het zal misschien niet krachtig genoeg zijn om de blaasontsteking te genezen. Ook helpt het bij prostaatpijn en een vergrote . Daarnaast heeft het geneeskrachtige eigenschappen.


Vroeger werd het een belangrijk wondkruid geacht.

In de loop van de moderne geschiedenis zijn er meer geneeskrachten van . De bloeitoppen van de guldenroede , Solidago virgaurea is als als thee goed tegen blaasontsteking maar ook te gebruiken bij reumatische klachten. Ik zit al ruim jaar met een chonische blaasontsteking. En bij mij werkt dit heel goed.


Zet een flinke pot thee , ga lekker zitten op de bank (ik zet dan meestal een film aan) of in bed en zorg ervoor dat je benen en voeten goed warm worden. Drink de pot met thee zo snel . Dit werkt mild antiseptisch en verzacht de urinewegen. Gebruik geen vitamine C.

Dit is een geijkt huismiddel tegen blaasontsteking , maar helaas ook tegen (prille) zwangerschap. Tip Blaasontsteking brandnetelthee. Brandnetelthee is van oudsher al een remedie tegen kwalen aan de urinewegen, maar ook tegenwoordig wordt in onderzoeken aangetoond dat brandnetelwater, of in dit geval thee sterke antibacteriële eigenschappen bevat.


HA voor antibiotica straks. Ik heb op deze site gelezen dat dat er ook bij hoort, bij de overgang, heel naar. Ik ben gelijk cranberry pillen gaan kopen en ook nog beredruif.


Ik wil geen antibioticakuren meer als t niet echt nodig is. Ik ga daarbij 3x per dag guldenroede thee drinken. En dan maar hopen dat t zo over gaat! Ik heb gelukkig niet aan de lopende band blaasontsteking zoals vele het hier vertellen, maar wanneer ik het het heb ik het ook na de sex. Voor mij heeft het mijn nierwerking ondersteund.


Een blaasontsteking wordt veroorzaakt door een infectie aan je blaas. Om je te verlossen, hebben we enkele natuurlijke middeltjes die je blaasontsteking behandelen. Guldenroede kun je niet . Hier dagelijks mee gorgelen of de mond mee spoelen.


Tien minuten laten trekken.

Ochtends en in vroege(!) avond een kopje. Opgepast: Bij oedemen door beperkte hart-en nierfunctie, . Heb je regelmatig blaasontsteking omdat je urineproductie te gering is overweeg dan eens vochtafdrijvende kruiden en of -groenten extra te verwerken in je voeding of in een kruidenthee. Conclusie, is echte guldenroede gezond? Verder helpt guldenroede bij stress en depressie. Vrouwen hebben vaker last van blaasontsteking dan mannen.


Als vrouw heb je een kortere urinebuis die ook nog eens dicht bij je anus zit. Daardoor krijg je gemakkelijker bacteriën in je blaas dan een man. Dit zorgt voor een natuurlijke doorspoeling. Al deze kruiden werken vochtafdrijvend . De thee zal door zijn ontstekingsremmend effect in combinatie met het vochtafdrijvend effect de blaas en nieren reinigen en zuiveren. We kunnen dus ofwel gebruikmaken van deze voordelen door het nemen van een supplement met guldenroede.


Of we kunnen guldenroede thee gebruiken en op die . Deze kan je halen bij de tuinen :). Ik zal er proberen extra op te letten! Ik deed het hiervoor wel altijd maar misschien moet ik meer . Dit kruid is eveneens bekend om zijn goede werking op de urinewegen.


Thee gemaakt van de bloemhoofdjes heeft een urinedrijvende werking, stimuleert de nierwerking en kan nier- en blaasontsteking helpen voorkomen. De inhoudsstoffen flavonoïden .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts