donderdag 28 mei 2015

Shiro utsuri kopen

Koop of Verkoop shiro utsuri op Marktplaats. Koop en Verkoop Dieren en Toebehoren op Marktplaats. Honden,poezen, aquaria en meer kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs!


Deze hebben dankzij de andere deal aan een mooie prijs kunnen kopen ! Verschillende mensen vragen zich af waar de koi van Shinoda in de verslagen blijven, wel ik ben er verschillende keren geweest en heb al hele mooie nisai kunnen vinden.

Maar ook een paar prachtige sansai. In onze winkel vindt je de mooiste tosai met potentie. Naast de kleine vissen hebben o. En natuurlijk nog veel meer mooie vissen! Beste koivrienden, wat zijn eigenlijk de sterke kwaliteiten van een goede shiro utsuri ? Op wat moet je letten bij een aankoop van een tossai of jonge nisai?


Mag het sumi al af zijn? In bijlage voorbeelden.

Welke kiezen jullie en waarom. Zij zijn diegene met de grootste staat van dienst voor wat betreft het binnenslepen van veel eremetaal. Toch zijn er ook andere kwekers die steeds meer de kwaliteit van Omosako benaderen, zoals onder . Het kage kennen we wellicht van de . De meeste hobbyisten kopen een koi voor hoe die er op het moment van aanschaf uitziet en daar is natuurlijk veel voor te zeggen. Er wordt immers een bedrag. Als je een paar shiro utsuri ziet zwemmen tussen showa dan kun je er vanuit gaan dat die utsuri een slechte showa gaat worden.


Mahw, die utsuri krijgt. Een sanke kopen voor uw koivijver. Zeker als de prijzen wat duurder worden – wat natuurlijk niet perse hoeft – is een goede beoordeling van de koi die je wilt gaan kopen belangrijk. Deze week wil ik opzoek gaan naar een shagoi en een shiro utsuri. Ik weet ook waar ik deze wil kopen , hij is een bekende in het vak.


Nu heb ik eigelijks mijn vijver dik in orde en er zwemmen wat mooie exemplaren in. Ook zwemmen er wat mindere exemplaren in gewoon weg omdat ik de centen er toen . Het kopen en daarna volgen van jonge koi , Tosai, is een van de mooie mogelijkheden binnen de Koihobby. Volgens mij is Omosako de beste kweker van shiro utsuri.

Een shiro is een prachtkoi en net als sanke en showa moet je hoge kwaliteit tosai kopen om een beetje het idee te hebben dat ze op latere leeftijd goed ontwikkelen. Shiro Utsuri Omosako Mark waar vorig jaar secundair hi op kwam zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts