woensdag 20 mei 2015

Kattenren ideeen

Deze pin is ontdekt door Jantina Ruiter. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. See more ideas about Cats, Accessories and Balcony. We hebben een huis(je) gekocht met tuin.


Nu heb ik het plan opgevat om voor mijn katten een leuke ren te maken, zodat ze voortaan zelf kunnen bepalen wanneer ze naar buiten willen.

Kattenren : kopen of zelf maken? Wat voor soort kattenren ? Als jullie dus leuke ideetjes hebben voor onze kattenren mag je dit altijd laten weten :). Jammer genoeg is mijn kattenren beperkt van grootte, dus ik ga het niet allemaal kunnen doen, ofwel afwisselen :). Denk bijvoorbeeld aan een kattenren , een afgezette tuin of een afgezet balkon.


Bekijk - ideeën over - kattenren op Welke. Hollandse inspiratie, die je eenvoudig bewaart in je eigen collecties. Niet iedereen vindt het diervriendelijk om een kat in een ren te houden, maar een kattenren kan een veilig idee zijn.

In een drukke stadse omgeving kan een dier zo toch naar buiten. Wie het gedrag van een huiskat kent, weet dat een ren niet barbaars is. Heb jij ook katten die regelmatig vechten? Of heb je een raskat die je liever niet buiten laat lopen? Vind je het vervelend dat jouw kat bij de buren in.


Voor poezen en honden maken we kattenrennen en puppyrennen, kattentunnels Het nieuwste is poezenomheiningen. Om toch samen met de jongens van onze nieuwe tuin te genieten willen we een kattenren laten plaatsen. Hebben de stratenmaker een groot terras laten maken en net een klusjes man langs laten komen om te praten over onze ideeën.


Zo enthousiast als we zijn en blij voor onze jongens valt de prijs wel . Ik wil graag komende maand beginnen met het maken van een kattenren in de tuin voor Nora, maar ik heb geen idee hoe ik zoiets moet aanpakken :blush:. Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen :smiley: Ik heb de volgende vragen: Welk materiaal heb ik nodig? Hoe hebben jullie de grootte . Kom gerust langs om ideeën op te doen, uw maatwerk dierverblijf te bestellen of kijk op onze website voor meer modellen, maten en prijzen.


Mocht u vragen hebben, bel gerust op onderstaand nummer. NIET OP ZONDAG Hartelijke groet, Dierverblijven Methorst Lage Valkseweg 102. Wij zouden ook een kattenren willen bouwen deze lente, maar willen toch ook eerst wat ideeen opdoen.

En natuurlijk de eventuele kostprijs. Ideaal om hier een oproep te doen aan alle met een buitenren. Zo kunnen de leekjes vergelijken :x en ideetjes . Utforska Sandys anslagstavla kattenren ideeën på Pinterest. De reden dat ik dit vraag is omdat wij. Die ren bestaat uit draadgelaste panelen , iemand nog een idee waar je dat nog kan kopen?


Via via op deze site gekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts