donderdag 8 januari 2015

Zwembad nijkerk buitenbad

De exploitatie van Bad Bloemendal, ( zwembad en sporthal De Slag en Ridderspoor) is overgenomen door Optisport. Locatiemanager: Cornel van Geelen . Over het algemeen geven de meeste Nijkerkers als reactie op het gesloten zwembad dat ze uitwijken naar andere plaatsen. Marije Vedder-Broekhuizen: ,,Ik vind de gehele sluiting van het buitenbad waardeloos. Daarom gaan we nu niet meer naar Bad Bloemendal.


Nico Fiegen schreef vandaag op facebook: Er gaat een gerucht dat volgende week alle speeltoestellen uit Bad Bloemendal worden gekeurd en verkocht!

Daarna zou een Paintball-bedrijf het zwembad in gebruik gaan nemen (en naar de Filistijnen gaan helpen!!)! Ik mag toch hopen dat dit inderdaad een . Ik vind het een groot gemis voor Nijkerk en ook voor de regio. Er kwamen hele families uit Bunschoten en andere omliggende plaatsen naar het buitenbad van Bad Bloemendal.


En als er een nieuw zwembad komt in de toekomst, is het maar de vraag of daar weer een buitenbad bij komt. De eerste handelt over de toekomst van beide zwembaden die er nu zijn in de gemeente. Het gaat om een 8-baans wedstrijdbad met een los peuterbad en een warmer doelgroepenbad.


Bosbad Putten op de Veluwe is hét subtropische zwembad voor zwemles, vrij zwemmen, kinderfeestje, schoolreisje en wellness. In het zwembad komen ook een grote .

In Nijkerk is er iets aan de hand. Wie is er niet groot geworden met zwembad Bad Bloemendal? Helaas is dat buiten zwemmen al verleden tijd want het buitenbad is al permanent gesloten. Het waait veel te hard voor mijn doen. Ik blijf doorfietsen met het verlangen naar de terugtocht, want dan heb ik deze harde tegenwind mee.


Ik wilde wel eens de andere . Ik heb hier mijn eerste sigaret gerookt, daar achterin. Chantal (23) wijst achter zich naar buiten. Het buitenzwembad van Bad Bloemendal.


Of nou ja, een sigaret… het was een sjekkie. Ik stond wel even te hoesten toen. Ze heeft een heleboel dierbare herinneringen aan Bad Bloemendal. Het zwembad hoort echt bij Nijkerk.


Vandaag nemen ze een kijkje in het buitenbad , waar ze elke zomer heel wat uurtjes hebben doorgebracht. Anderhalf jaar geleden luidde het bestuur van Bad Bloemendal de noodklok en dreigde het buitenbad in de zomer niet te openen, omdat het voortbestaan van het zwembad dan in gevaar zou komen. Na een handtekeningenactie schoof de gemeenteraad extra geld toe, maar wilde wel dat er een . EAFC Zwembad Malkander wo mrt.


ZwembadBranche Congres De Cantharel Bad Bloemendal Nijkerk, Gelderland - Info en Reviews - Uitzinnig. Dit bad bestaat uit verwarmde zwembaden met daaromheen een speel- en zonneweide met een speeltuin en een volleybalveld.

Lees reviews van Zwembad Bad Bloemendal Nijkerk Nijkerk Gelderland Nederland. Ik ga dan ook graag naar zwembad bad Bloemendal Nijkerk in Nijkerk. De openingstijden van Zwembad Bloemendal Bloemendaalseweg in Nijkerk vind je - net als de openingstijden van andere vestigingen van Zwembad Bloemendal - op Openingstijden.


Buitenbad Nijkerk kan toch open. De gemeente heeft besloten extra subsidie te geven aan het verlies draaiende zwembad. Het bestuur van het zwembad liet eerder weten dat het .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts