donderdag 25 september 2014

Piepschuim kopen action

Meld je aan voor onze nieuwsbrief vol met verrassende acties en de nieuwste producten! Voor al je knutselklusjes en DIY activiteiten ga je naar Xenos. Koop verf, lintjes , modpodge en nog veel meer. Vandaag bestel morgen in huis!


Bijvoorbeeld voor uw thema feest.

Piepschuim hoofd kopen - Bellatio. Kransen zijn ook van Action. Wat tillandsia mos op de vaas leggen, daarop de kransen. Dan de de ballen met mos en klaar is je kerstdecoratie.


Een schijf van piepschuim om zelf te beschilderen. Leuk om bijvoorbeeld een nep bruidstaart te maken. Diameter: ongeveer cm. Met kerst kun je wat lichtjes rondom .

Appeltjes vastzetten met cocktailprikkers. Ik wil graag van klein naar groot piepschuimbollen. Weet u misschien ook hoe duur ze zijn? Ik hoor het graag van u. Artikelen tot van in totaal. Productnaam, prijs, nieuw.


Ig-Nore schreef: Heb nu stoffen lampenkappen in de home deco verf staan. Edit: En weet iemand of ze bij de Action van die piepschuim ballen verkopen? Kan je beter die duurdere kopen. Hoe maak je een Sinterklaaskrans met spulletjes van de Action ? Ik zag overigens dat ze de ringen hadden van piepschuim. Als je alles nog moet kopen inclusief de lijm en de jute zak ben je in totaal €kwijt!


Het koste minder dan euro. Hallo, Hier even een tip. Omdat ik geen andere lijm in huis had dan een tube alles lijm van de action. Heb ik op een oud stukje piepschuim wat lijm gesmeerd.


Toen er met de piepschuim niks gebuurde ben ik gaan plakken.

En het blijft ook nog eens goed plakken ook. Het gaat hier om een tube die zit . Action of Groenrijk (maar dit kan je vaak ook wel bij Action vinden) De piepschuim krans staat niet op de foto, deze kocht ik voor cent ( Action ). Verder gebruikte ik kleine zilveren steekspeldjes. Wat ook niet op de foto staat is een lijmpistool maar die kun je zo overal ongeveer wel kopen. Woonaccessoires koopt u bij Blokker: voordelig en vertrouwd!


Op werkdagen voor 21:uur bestel morgen in huis of afhalen in meer dan 6winkels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts