donderdag 15 februari 2018

Tv ophangen zonder kabels

In ons nieuwe huis wil ik graag in de slaapkamer een tv ophangen zonder dat je kabels ziet. Ik zie op internet veel. Meer resultaten van forum. Tv ophangen op Pinterest - Appartement.


Vergelijkbaar TV beugel - TV ophangen zonder te boren en zonder schroeven!

TV Muursteun Standit 4- Bevestiging zonder boren! Zonder schroeven toch op een goede hoogte ophangen ? Dan is dit de oplossing! Het komt vaker voor, je zit in een volledig glazen gebouw, een monumentaal pand waar niet in de muur geboord mag . In mijn nog te bouwen huis heb ik eindelijk de mogelijkheid de TV aan de muur te hangen, zonder zichtbare bevestiging of ondermeubel.


Denk goed na over de hoogte (probeer het uit). Jouw TV - LCD - Display Ophangen zonder gaten?

Mijn schoonouders willen een nieuwe tv kopen, en deze dan ophangen. Maar, hun hebben op dat stuk muur stopcontacten naast elkaar en willen deze dan sowieso dichtmaken. Marmitek introduceert met de GigaView8een HDMI zender die ontwikkeld is voor het draadloos verzenden van het signaal van bijvoorbeeld je decoder naar een flat screen. Je monteert de ontvanger tegen de muur achter de TV , terwijl je de zender op o. Omdat een flatscreen TV geen last heeft van een ontsierende diepe beeldbuis, kun je een flatscreen TV uitstekend als een schilderij aan de muur hangen. Daarnaast zijn er ook stijlvolle flatscreen steunen verkrijgbaar die ook de kabels laten verdwijnen.


Er zijn verschillende soorten ophangsystemen, vaste en kantelbare. Informeer je daar over, zodat je niet voorkrijgt dat je de kast niet meer onder de tv kan krijgen, of dat je de sleuf te laag hebt gezet. Bij mij zweeft de tv (116cm diameter) slechts 10cm boven de kast en ik kan hem er mooi over laten draaien, is heel knap zo zonder dat je ook maar kabel ziet. Platte TV tegen de muur, wat met decoder?


Je TV ophangen zonder te hoeven boren, zonder gaten in je muur, zonder schroeven en verplaatsen in een paar seconde. Het kost misschien iets meer, maar dan heb je ook wat. Het uithakken heb ik gedaan met een holle sds gutsbeitel, maar je kan het natuurlijk ook infrezen, stof krijg je sowieso wel.


Door de kabelgoten tv kan je jouw televisie nu naar believen ophangen of op een standaard plaatsen. De tv kabelgoot kan je op vele manieren gebruiken. Tv kabelgoten werken allemaal.

Draadloos tv kijken met Ziggo kan op verschillende manieren. Wil je met zo min mogelijk kabels tv kijken bekijk dan hier de mogelijkheden! Een flatscreen tv ophangen. Kabelgootje hier, kabelgootje daar kent iedereen wel. Maar het probleem is als volgt: In mijn huis wil ik mijn TFT TV ophangen.


Nu wil ik eigenlijk kabels zien en natuurlijk helemaaaal geen kabelgoot. Of het nu onder je bureau is, rond je televisietoestel , in je slaapkamer of elders: niets is zo vervelend als rondslingerende snoeren. Ze vergaren stof, zijn moeilijk te kuisen, en vooral: het maakt een ruimte er zo verschrikkelijk wanordelijk uitzien.


Gelukkig zijn er, naast de traditionele kabelgoten , nog vele . TV kabels doorvoer in muur?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts