donderdag 16 maart 2017

Insectenspray action

Lees vóór gebruik eerst het etiket en de productinformatie. Heeft iemand de biologische insectenspray van de Action al eens gebruikt? Ik heb luis op de aardbeien en twijfel of ik dit moet gebruiken.


Action folder aanbiedingen van Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en de beste koopjes kunt vinden. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op .

Hallo, Ik was vandaag in de Action om nieuwe werkhandschoenen te kopen toen ik opeens een hele rij spuiten met insectenspray zag staan. Ik vecht nu al een paar weken tegen beestjes die aan mijn planten lopen te sabbelen, maar het wilt niet echt lukken want het gaat gewoon maar door. VAPONA VLIEGENDE INSECTENSPRAY GREEN ACTION - 400ML Expand.


Bekijk online het Doe het zelf-assortiment van Action op Action. Ik heb vanmiddag een vliegenplaag uitgeroeid waar in bepaalde ruimtes last van had. Waar die beesten precies vandaan komen is nog onbeken maar ik ga het van de week laten nakijken.


Anyhow, wat ik mij dus afvroeg, is hoe dat spul eigenlijk werkt. Je spuit een nevel door de ruimte.

Je verstoort het evenwicht, en de 'goeien' gaan ook doo of blijven weg. Maar goe als je echt niet zonder kan zoek dan altijd naar een biologische. Die dus ook bij de Action is. Oja en als je nog een gieter moet neem dan . De Action verkoopt een muggenverjager voor eurocent.


Insectenspray , biologisch of niet, ben ik zeker geen voorstander van. Op de verpakking staat dat het dier- en kindvriendelijk toestel is. Er staat zelfs bij dat honden geen hinder h. Blokker heeft een grote collectie ongediertebestrijding! Op werkdagen voor 21:uur bestel morgen in huis, of afhalen in meer dan 6winkels. Anti- insectenspray op basis van natuurlijk pyretrhum dat gewonnen wordt uit bepaalde chrysanten.


De overvaller viel maandagavond het restaurant binnen in een groene trui met kap, handschoenen, een blonde pruik. De Brummense Rilana Hamer schrok zich dood toen ze de webcam die ze twee maanden geleden bij de Action had gekocht uit zichzelf zag . Spinnen voor de bewakingscamera? Brimex insectenspray is een milieuvriendelijke spray vervaardigd op basis van hoogwaardige, organische vetzuren en is 1 biologisch afbreekbaar.


De vetzuren tasten de weerstand van de schadelijke insecten aan en zorgen voor een effectieve doding van de schadelijke insecten.

Toepassing Brimex insectenspray.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts