woensdag 30 september 2015

Kleur indigo betekenis

Het natuurlijke pigment is afkomstig uit verschillende soorten planten, maar bijna al het indigo dat tegenwoordig wordt gebruikt is synthetisch. Je vraagt je misschien af wat elke chakra kleur betekent wat wat je hier aan hebt? Verder staat Blauw voor: meditatie, creativiteit, harmonie met de omgeving, oprechthei uitdaging en rust. Kleurenpsychologie - Betekenis van kleuren Kleurentests en kleurenpsychologie zijn gebaseerd op een samenhang tussen een voorkeur voor een bepaalde kleur en specifieke persoonlijkheidseigenschappen.


Iedere kleur heeft zijn eigen symbolische betekenis. De kleurenpsychologie houdt zich bezig met deze .

Door mijn intellect, mijn discipline, mijn arbeidsethos, mijn analytisch vermogen en mijn discretie laat ik mij niet verleiden tot minderwaardigheid en neem mijn werk zeer serieus. Ik maak de nacht aaibaar opdat jij lekker kunt slapen. Betekenis van de aura kleuren Ieder mens is anders, dus is ook iedere aura anders. Er zijn heel veel verschillende kleuren.


Kan goed organiseren en heeft een frisse praktische geest. Indigo maakt contact met het niveau van ons . De groene kleur staat voor het hart, evenwicht en harmonie, groei, balans tussen gevoel en verstan geborgenheid. Naam van een donkerblauwe kleur (stof).

Aura kleur Blauw- indigo : Verhoogt kalmte, . Eigenlijk een donkerblauwe poeder dat verdampt bij verhitting. De diverse auratinten van paars verlopen van indigo via lila naar violet. Er zijn aparte verbanden bij violet en . Elke staat voor een van de hogere niveaus van spirituele ontwikkeling.


De sanskriet-naam Ajna (Lotusbloem met twee blaadjes) De betekenis - waarnemen. Energievorm- voorstelling. Functie (psychisch)- intuïtie. De uitdrukking- verbeelding. Het helpt bij de behandeling van geestelijke en emotionele problemen zoals AD angst en depressie.


Kleur - indigo transparant indigoblauw. Wanneer je indigo visualiseert kan dit je een gevoel. Herkomst De indigoplant Indigofera tinctoria is inheems in Azië, Afrika, Midden- en Zuid-Amerika. Wede (Isatis tinctoria) is te vinden in streken met een gematigder klimaat zoals in Europa.


Voorbeeld: `Heeft u die ook in het indigo ? Het is verbonden met de nacht en geeft een gevoel van bestendighei eeuwigheid en respect. Deze kleur werkt uitstekend bij kwalen van de luchtwegen, bronchiën en longen.

Het verlicht hoofdpijn en migraine, . Er wordt een heleboel verteld over de betekenis van de verschillende kleuren en soms is het ook erg moeilijk om dit als exacte wetenschap te beschouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts