maandag 12 augustus 2019

Kussens maken zonder rits

Fleur je huis of tuin op met zelfgemaakte kussens in een stof van je eigen keuze! Deze kussenhoes is niet moeilijk om te naaien. Hij sluit met een envelopsluiting ( een overlap) op de achterkant en het is dus niet nodig om een rits of knopen te gebruiken.


Een ideaal beginners project! Ik wilde graag een nieuw kussentje op mijn bank! Toen ik mijn kledingkast opruimde kwam ik een t-shirt.

In deze video laat ik je zien hoe je heel gemakkelijk, en zonder naaimachine, je eigen kussensloopjes. Meer ideeën over Naai kussens , Decoratieve kussens naaien en Rits instructie. Handige uitleg bij maken van kussensloop met paspel zonder rits.


Aan de hand hiervan kun jij gegarandeerd profi kussens maken voor in je caravan. Kun je totaal niet overweg met de naaimachine? Kijk dan ook zeker naar het filmpje. We laten je zien hoe je op zeer ludieke wijze, zonder naaimachine toch mooie kussens. Naailes 4: Een KussenHoes Naaien.


Geen gedoe met een sluiting dus nog!

Want dat komt later wel. Zoals hier beloof zal ik U eens uitleggen hoe U een kussensloop in mekaar kan steken zonder rits en met paspel. Ik beweer hier niet het. Vandaag gaan we samen kussenslopen maken. DIY kussensloop , kussensloop naaien, naaien, hoes voor kussen , hoes voor kussens ,. Dankzij je uitleg voor het maken van een kussenhoes ben ik weer achter de naaimachine gegaan!


Maak deze DIY: kussen met de stappen van Jedidja! Dit kussen is heel simpel om te naaien, zonder rits of knopen. Eigenlijk is het een hoes met een flapje waartussen het kussentje steekt.


Kussentje met strik (strikje maken en erop naaien). Nu de herfst en de winter eraan komt is het . Een sloop zonder rits en zonder paspelrand. Patroon van: Polkadotjes. Gras tussen je tenen maakte deze tutorial voor het maken van letter kussentjes. Wil je zelf een Tripp Trapp kussen maken volg dan deze foto handleiding die je stap voor stap laat zien hoe wat je moet doen.


Als dit niet makkelijk is dan weet ik het ook niet meer! De vrouw in het filmpje laat zien hoe u super snel en heel erg makkelijk nieuwe kussenhoesjes kunt maken , zonder dat er een naaimachine, naald en draad aan te pas komt? Nog even strijken en: je kussenhoes is klaar!


Het binnenkussen maakte ik ook zelf.

Deze is iets groter dan de hoes zodat hij er mooi strak omheen zit. Voor de vulling gebruikte ik ongeveer 3gram fiberfill. Een kussenhoes naaien is helemaal niet moeilijk en je kunt er heel makkelijk de woon- of slaapkamer wat persoonlijker mee maken.


De kussenhoes met envelop-opening is het eerste dat ik ooit leerde naaien op naailes. Geen rits of ingewikkelde technieken nodig en heel snel klaar. Ik had namelijk al een tijdje mooie stof thuis liggen, die ik besteld had om kussensslopen voor onze bank te maken. Het veranderen van je kussenslopen is echt een hele makkelijke en goede manier om de look van je kamer en bed te veranderen, precies op tijd voor de . Volgens mij is kussenslopen maken nog redelijk makkelijk : een beginner kan dit dus ook proberen denk ik.


Kiest u voor kussens zonder rits , dan wordt het kussen altijd voorzien van vulling. De vulling zit in een binnenkussen , ook als u ervoor kiest om een kussen zonder rits te laten maken. Of je nou een oude bank wilt opfleuren of een nieuwe look wilt geven aan een bank die er nog steeds prima uitziet, overweeg eens om je eigen. Voor het eenvoudigste kussen heb je stof, een stuk schuimrubber (of een kant- en-klaar binnenkussen ), katoenen tijk, een rits en naaigaren in een passende .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts