donderdag 29 augustus 2019

Achtergrond fotografie zelf maken

Re: Zelf grote achtergrond maken - op zoek naar stof. Citaat Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht. Een witte achtergrond wit krijgen vereist makkelijk twee extra flitsers.


Iemand ervaring met vinyl foto achtergronden ? Kinderfotografie met retro- achtergronden. Dit heb ik opgelost door een losse plint te kopen en deze aan beide zijkanten met een klem vast te maken aan de achtergrond.

Doe het zelf 1: Bouw je eigen budget- fotostudio. Je hebt een flink stuk nodig dus koop een rol, dan krijg je ook die mooie “ronding” in de achtergrond , die de nabewerking een stuk eenvoudiger maakt. Hierbij drie ideeën om zelf je backdrop te maken voor je fotografie. Het hoeft helemaal niet zo duur te zijn en het is vrij makkelijk, ook voor iemand die niet zo creatief is.


Hoe zorg je ervoor dat je achtergrond op de foto in de studio ook gewoon echt wit is bij het maken van de foto ? Ik werk zelf met een zwart doek omdat dit opgevouwen niet zo groot is maar uitgevouwen toch al snel een meter of breed en hoog. Download dit document in PDF. Net als bij het maken van een foto met een witte achtergrond wil je ook bij een zwarte achtergrond het licht wat op je model komt scheiden van het licht wat .

Met packshotfotografie bedoelen we fotografie waarbij we producten tegen een witte achtergrond fotograferen. Ik ga geen opstelling onthullen waarmee je gegarandeerd een geslaagde foto kan maken. Ik wil je aanmoedigen om dingen uit te proberen. Zoek niet naar een zuiver technische oplossing maar experimenteer, en durf met goedkope spullen te werken en durf fouten te maken. Ik maak zelf packshots voor . Omdat deze echter erg duur zijn heb ik besloten er zelf één te gaan maken ! Na wat zoeken naar tutorials heb ik materiaal besteld en ben ik vrijdag aan de gang gegaan met de verfkwast (roller).


Om voor mijn portretfotografie een eigen achtergrond te maken. Ontdek en bewaar ideeën over Foto achtergronden op Pinterest. Ik ben begonnen met een stuk canvas van 1. Meer ideeën over Bruiloft achtergrond , Trouwfoto achtergronden en Pasfotoautomaten. Het begon allemaal met het boek Shoot van Anki van Zilverblauw. Toen ik hoorde dat Anki een boek had uitgebracht rond fotografie , huppelde ik gezwind naar de boekenwinkel en kocht meteen een exemplaar.


Daarom hebben we wat tips voor je op een rijtje gezet hoe je gemakkelijk en goedkoop zelf een fotostudio kan gaan maken. Zelf heb ik in het voorbeeld het programma Photoshop Elements gebruikt. Open de foto in Photoshop elements in de “Bewerken” modus: We gaan eerst de achtergrond wat witter maken.


Koop of Verkoop achtergrond op Marktplaats. Fotografen en etaleurs laten een achtergrond maken en leveren door Fotoachtergronden.

Zij kiezen op deze website een design en laten dit uitvergroten op ieder gewenst formaat en op hoogwaardig, duurzaam vinyl. De achtergronden van Lastolite zijn dubbelzijdig en handig in gebruik, maar ze zijn niet echt voordelig en de keuze in onderwerpen is beperkt. Reden genoeg om te kijken wat de mogelijkheden zijn om zelf foto - achtergronden te maken.


Met de opkomst van large format printers en ontwikkeling van outdoor . Het is niet de bedoeling aanvragen hier te doen. Hiervoor kun je terecht op CB - Aanvraag bewerkingstopic. Een zwarte achtergrond zelf maken , is heel simpel. Je maakt gewoon met een programma de achtergrond zwart(photofiltre, photoshop). En tja, de foto met zwarte achtergrond maken is natuurlijk . Het is makkelijk zelf te maken met een achtergronddoek.


Gebruik hiervoor een wit achtergronddoek van bijv. Pink Floyd-liefhebber Theo Elfring organiseerde met zijn radioprogramma Prog Non Stop een Pink Floyd-filmavond en gebruikte een wit fotostudio achtergronddoek van bij meter als projectiescherm. Aan deze stang hangt u een achtergronddoek , achtergrondpapier of vinyl- achtergrond. Bij ons hebt u de keuze uit een groot aantal achtergrondsystemen, van verschillende formaten en merken.


Ook wat betreft de achtergrond zelf zijn de opties zeer uitgebreid. We hebben tientallen verschillende achtergronddoeken, rollen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts